Gå til innhold

Hvilken mus

AmaZe

Anbefalte innlegg

Bruker labtec optisk mus med tråd, diggbart, og MicroShaft internet keyboard pro med tråd, ganske diggbart det også, selv om det oser "billig" og har mediums kvalitet på knapper OSV.

Bruker linux og måtte confe litt i XF86Config-4 før labtec musa fikk bra presisjon, er digg nok den, bugger lite med riktig musematte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjører selv razer boomslang (1000), men med blandede følelser. ettersom disse også er kulemus har underlaget mye å si, nytter ikke med ei filt matte til 20 kroner, her trengs det årntli saker. har vært plaget en del med at musa henger seg opp grunnet smuss i systemet.

Men hva presisjon angår tviler jeg på at logitechs og microsofts muser kan holde med. tok kun ti minutter å bli vant til formen på razern, og muligheten til å skifte hastighet "on the fly" er simpelten genialt.

for dem som kun vil spille rene fps spill vil jeg mene at razern er det beste valget

Lenke til kommentar

Bruker Logitech MX 700 til normalt bruk og Logitech Trackman Wheel Optical (tråd) til spill. Trackman gir deg mye mer fart og reaksjon enn vanlig mus.

Når det gjelder pris på MX 700.... det går jo an å ønske seg til jul evt bursdag siden det er lenge til jul nå :) Gjorde det jeg og fikk den av dattera mi. Det er grei jente det hehe

saint aka Steinar E

Lenke til kommentar

Jeg hadde Intellimouse Optical 3.0, men ga den vekk til en kamerat da jeg ikke likte denne... Hadde ikke hatt den en uke engang før jeg ga opp!

Men for all del, formen på microsoft begynner å komme seg! Inkl. innmaten!

Jeg gikk heller for den standard PS2 musa som fugte med den forrgje datamaskinen min. En vanlig logitech!

Skal ikke kjøpe optisk mer, og for all del ikke trådløs.

Trådmus med rullehjul er det beste valget, og hvis du tar steget videre, kommer nok heller en gamermouse fra USA på tale ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...