EnokseN Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har kjøpt vista ultimate, så hadde jeg gledet med til å kunne spille poker. Men jeg finner ikke hold'em på spill eller noen annen plass på pcen, er det en oppdatering man må laste ned? takker for svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Om jeg husker riktig er det en del av Ultimate Extras. Det er nedlastbart fra MS sine sider. Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Om jeg husker riktig er det en del av Ultimate Extras. Det er nedlastbart fra MS sine sider. 7839038[/snapback] Har du mulighet for å sende en link? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nei. Ser at du må gå til kontrollpanelet og velge windows update. Sjekk der først du Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Nei. Ser at du må gå til kontrollpanelet og velge windows update. Sjekk der først du 7839394[/snapback] har prøvd det, men det kommer ingen windows ultimat extra downloads. har sjekket flere ganger. lest rundt på nettet, men til ingen hjelp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det var da merkelig. Dette er hva en bruker har på sin versjon: http://www.neowin.net/forum/index.php?show...#entry588272668 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå