Gå til innhold

Ghost Recon: AW 2 Demo ute nå

_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Kaiuss, synes G.R.A.W er overlegent Rainbow Six: Vegas.. En av grunnene til at jeg ikke kjøpte Rainbow Six: Vegas var at jeg ventet på G.R.A.W 2, ble rett og slett skuffet av Vegas etter å ha prøvd det..

Menmen, vi er alle forskjellige :)

Lenke til kommentar
Jeg holder på å laste ned demoen nå, men det er med blandede følelser. Du skjønner, jeg har problemer med å skjønne/få til styringa på Tom Clancy spillene... Ikke misforstå meg, jeg synes grafikken på bade Splinter Cell DA, RS: Vegas og GRAW2 (av det jeg har sett) er helt fantastisk, men så få jeg det lissom ikke til... :blush:

Noen som har noen trøstende ord i denne stund? Kan hjelpe på psyken...

7839523[/snapback]

Har du prøvd å invertere aksene? Sjekk oppsettet. Det er som regel slik at et oppsett føles mer naturlig enn et annet.

Lenke til kommentar
Veldig imponerende demo.. Grafikken var enda råere en sist.. Det var en del nye ting som jeg synes fungerte glimrende. Som at man kunne kontrollere lagkammeratene via synet dems, osv.. :)

Fort å si det slik: Dette skal kjøpes :p

7839564[/snapback]

Dette blir så bra det... :dribble:

Noen som vet når det slippes?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å invertere aksene? Sjekk oppsettet. Det er som regel slik at et oppsett føles mer naturlig enn et annet.

7839597[/snapback]

Joda, jeg bruker helikopter/fly stikken (joystick framover > bildet går ned og visa versa). Men vi får se med denne demoen da, kjøper det sikkert :!:

Lenke til kommentar

Har ikke spilt 1ern, men skal skytinga være så sinnsykt treig? Skjønner ingenting jeg. Står å sikter på noen, så prøver jeg å skyte, men ingenting skjer. Men noen ganger skyter den da. Er det noe spesiell funksjon elns?

Edit: Kom meg nå gjennom da, veldig kort demo må jeg si..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Konge demo, skytingen var i god Tom Clancy Ånd (GRAW 1) Å det likte jeg, å effektene!! Herregud så digg og se på, når det kom store eksplosjoner så måtte jeg bare stå der og se på. Ble drept av den grunnen og men det var så fint og se på. Nydelig!

Stemningen å alt, dette skal kjøpes. R6 var en stor skuffelse, men dette! Åh Mars hvorfor kan du ikke komme nå :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hva faen, må du ha gold for å laste det ned? Jaja, likte ikke 1'ern noe særlig, så er sikkert ikke så mye bedre.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er yiiihaaa!

GRAW er tilbake og det er faen meg bra

GRAW 1 er/var det mest spilte online spillet på Xbox 360 og dette her vil sikkert ikke bli dårligere.

Kjempebra demo. Det er GRAW, stilen er det samme men mye nytt er lagt til. Grafikken er pusset opp. Nydelig detaljer i spillet og lyden er til å ta på. Enda et spill som gjør at du bare MÅ ha et surround anlegg, og du storkoser deg når du føler at du sitter i spillet og ikke utenfor.

Tok litt tid å bli kjent med kontrollene, lenge siden sist jeg har spilt GRAW. Stort sett det samme, men noe nytt er det. Til de som sier det går tregt og sikte, vel det er slikt spillet er laget. Jeg synes det er nydelig. Så for de som venter noe helt annet enn GRAW 1, må nok se etter noe annet. Gameplayet er som GRAW 1 (heldigvis) og de har ikke klart å ødlegge det med å prøve gjøre noe annerledes.

Ingen tvil at dette spillet skal kjøpes

Lenke til kommentar

Ramlet nesten opp igjennom taket her når eg leste om det i MP tråden. Sitter hos dama no da...så må nok vente noen timer. Men bruker de samme cover systemet som i GRAW? Synd det systemet er ganske dårlig etter å ha spillt GeOW og R6 demoen :p

Lenke til kommentar
Lastes ned nå, går fort, spilles i kveld tenker jeg ;) Hvorfor alle "hater" på R6:V fatter jeg ikke, synes nå grafikken på Vegas i f.eks "Fremont Street" var jo helt fantastisk, fysikken og!

7840333[/snapback]

Syns grafikken i hele spillet var litt blass på en måte, og fjellene i horisonten er jo i 320x240-oppløsning... :p Fake-refleksjoner i bilene, merkelig lydmiks der "makkerne" dine snakker med radiostemme mens gisselet som står rett ved siden av dem snakker helt vanlig, AI som stinker noe helt utrolig iblant (fiender som står og chit-chatter videre selv om kompisene som står femten meter unna dem nettopp har blitt skutt av tre karer med automatgevær uten lyddemper osv.). Nytter ikke å late som man driver med "tactical action" når man "kriger" mot fiender som er dumme som brød mener nå jeg... ;) Multiplayer'n er fin, men grafikken er jo ikke noe særlig da...

Nei, GRAW 2 tror jeg blir mye bedre i singleplayer ihvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar
Håper at MP demoen kommer kjappt da, lengre levetid på den ihvertall !

7840696[/snapback]

Vil ikke ha flere GRAW 2 demoer, vil ha spillet :)

7840718[/snapback]

Men ein demo til før spillet kommer hadde uansett vert kanon :)

Forrige gang var det vel omvendt. MP demo kom før spillet, spillet kom,SP kom i ettertid. Eller eg roter veldig.

Lenke til kommentar

OOhhhlala.Laster ned nå, er sikker på at dette blir bra.Men som Mala og andre sier, gi meg MP demo :dribble: Er online som gjelder for min del.GRAW var jeg helt hekta på fram til RB6V kom, ikke noe spill jeg har brukt så mange timer online på som GRAW.

Og til ErlendRU, er det slik som på GRAW 1 er ikke single player og multiplayer skytinga likt i det hele tatt, mulig det går litt treigere enn i andre spill, men blir mer likt RB6V, bare mer presise våpen og bedre snipere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...