Gå til innhold

Ghost Recon: AW 2 Demo ute nå

_norse_

Anbefalte innlegg

I følge Major Nelson så er demoen av G.R.A.W.2 ute på marketplace:

Name: Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Demo

Price: Free

Available for: Gold Members in all Xbox Live regions

Dash Details: Following up the 2006 platinum seller Ghost Recon Advanced Warfighter (GRAW), Ubisoft brings the sequel GRAW2, with more of what fans loved about the original with 12 single player missions, 14 multiplayer maps, and a 6 mission coop campaign. You are the Soldier of the Future 2.0. All systems have been upgraded to give you more power and control on the battlefield. Following the failure of the “coup d’etat” in Mexico City Mexican rebels have gathered their remaining forces along the US border. Lead your team of elite Special Forces for the first time on US soil - straddling the border between Juarez, Mexico and El Paso, Texas. The Ghosts have less than 72 hours to stop a nuclear attack.

This size of this demo is about 500 MB.

Gleder meg til å teste dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min er på 30% etter 5 min.  :dribble:

Ikke feil gave til meg, som ligger hjemme i senga med innfluensa  :blush:

7839056[/snapback]

Hvis du virkelig har influensa, så orker du ikke å spille...:p

7839070[/snapback]

Jeg orker alltid å spille! :D

Ivertfall når vi får servert demoer som dette :cool:

Edit: 85% nå :w00t:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Jeg holder på å laste ned demoen nå, men det er med blandede følelser. Du skjønner, jeg har problemer med å skjønne/få til styringa på Tom Clancy spillene... Ikke misforstå meg, jeg synes grafikken på bade Splinter Cell DA, RS: Vegas og GRAW2 (av det jeg har sett) er helt fantastisk, men så få jeg det lissom ikke til... :blush:

Noen som har noen trøstende ord i denne stund? Kan hjelpe på psyken...

Lenke til kommentar
Jeg synes demoen var imponerende. Blir fristet til å kjøpe GRAW(1) nå. Er det 3. person i 1'ern og?

7839192[/snapback]

Syns GRAW 1 var kongebra jeg, likte det faktisk ganske mye bedre enn Rainbow Six: Vegas. Bedre grafikk (spesielt i horisonten, sett i forhold til R6V...) og rett og slett bedre spillbarhet. Men jeg er nok i mindretall her... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...