Punk/rock Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei! Jeg trener styrketrening Mandag, Onsdag, Fredag. Så er det slik at jeg har en boksesekk hjemme, går det ann å bokse i dagene i mellom uten bryte ned bryst / armer (?), -eller burde jeg hvile? Mvh, meg Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ikke noe problem i det! Skulle ikke være noe farlig tror jeg, så lenge du spiser godt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du kjenner det på kroppen om du trener for ofte/for tungt dersom det skal bli noe problem. I ditt tilfelle så tviler jeg sterkt på at det skal by på problemer, bare å bokse på. Det er jo bra for kondis, muskulaturen i flere deler av kroppen, balanse, koordinasjon og denslags også til en viss grad. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan jo godt ta en pause dagen etter triceps/skulder/bryst økt, men ellers kan jeg ikke se noe problem. Bokset mye i militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå