sk1rty Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skal ta 2MX som privatist dette halvåret tenkte jeg. Noen som har noen matematikkbøker å anbefale? Trenger en som er full av eksempler og lignende. Trenger rett og slett den beste for de som ikke er så flink i matte. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg kan anbefale deg Sinus Matematikk 2mx, med oppgaveboken. Grunnbok:ISBN 82-02-19255-2 Oppgavebok: ISBN 82-02-19288-9 Denne mener jeg er den beste privatist boken, gode eksempler og litt historie medfølgende alle emnene. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Tusen takk! Hadde sett litt på den selv og den ser veldig bra ut Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg synes også at Sinus 2MX er en god bok. Første halvår hadde vi en vannvittig dårlig lærer, så studiemetoden det halvåret kan minne veldig om privatistarbeid. Da kom boken virkelig til nytte og jeg fikk til alt, selv om jeg sjeldent/aldri hørte på læreren eller så på tavlen. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg tok 2MX som privatist nå før jul. Jeg brukte boken Formel og fakta. Kan egentlig ikke si hvor bra den er, har ikke sett i noen andre. Men jeg lærte da stoffet greit følte jeg. Et godt tips er å regne eksamensoppgaver, det er viktigere enn å regne de i boka. Eksamen fra år til år er tilnærmet lik. Så se igjennom noen eksamner fra foregående år så er du sikret. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hvem skal man kontakte for å få tak i slike eksamensoppgaver? Ser også ut som jeg har gått glipp av privatisteksamens sjansen min for dette halvåret Ser ut til at den gikk ut 15. Januar... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er litt for sent nå ja. Eksamensoppgaver finner du på Udir.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå