Kenny McCormick Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hei Ifjor fullførte jeg gk salg og service med 3.5 i snitt Men når jeg skulle velge vk1 var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta ikt-driftsfag eller salg og service. Det endte på salg og service, noe jeg har angret på etterpå I oktober hadde jeg tenkt å slutte, men siden det ikke var noen ledige plasser på ikt, valgte jeg å fortsette. Men nå har motivasjonen sunket til et absolutt bunnivå, jeg orker ikke å fortsette. Er det lurt å slutte? Er helt umotivert, har 6 dager fravær bare i januar Hvis jeg begynner på ikt til høsten, blir det da under den nye eller gamle ordningen? Takk på forhånd for svar Endret 31. januar 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ikke slutt på skolen, det lønner seg aldri. Har selv vært på bunn, gjort absolutt ingenting og bare holdt-ut. Men det er ikke lurt, sliter personlig litt med å holde motivasjonen gående på allmenn. Sikkert grunnet min alder, ja, jeg nærmer meg 20. (VK1) Se på det som en utfordring, siden du ikke har tenkt å gå der så kan du vel like godt avslutte med stil. Kanskje få orden på studieteknikken, teste ut lese-måter. Bare ikke slutt, det er teit og det vil du angre på. Hvis jeg ikke tar helt feil kan du muligens få fritak fra noen allmenn-fag på IKT, men hvordan dette jobber seg opp mot den nye ordningen det vet jeg ikke. Personlig angrer jeg som hor-og-helvete på at jeg for mange år siden ikke tok IKT etter GK Elektro, så nå sitter jeg her etter VK1 elektro, og GK allmenn, dette året VK1 allmenn. Ja, du kan si jeg føler jeg sitter godt i dritten nå Neida, men hold ut iallefall. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hehe, kjedelig , men så er vel allmenn en av de tyngste linjene da Skal snakke med rådgivern om det med fagene. En kamerat sa akkurat det samme som deg, ikke slutt, men hvis jeg ikke har noe motivasjon så gjøre jeg det dårlig, og i værstefall kan jeg risikere å ikke få karakter i noen fag. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Gjør det iallefall bra i allmenn-fagene du har, de kan du ta med deg til IKT og få fritak. (Mener jeg) Nei, det er sant. Men du må vel bare grave dypt, finn motivasjonen. Livet er noe dritt til tider og du vil ofte miste motivasjonene, tren deg på å stå på selv om det er helt "dødt" for deg. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Dette her minner meg veldig om meg sjølv... Jeg bestemte meg for å gå Salg og service VK1.. men angret da senere på at jeg ikkje tok IKT.. Fullførte Salg og service såvidt men deretter gjekk jeg IKT og er nå lærling. Poenget er prøv å fullfør salg service så godt du kan.. likevel om det sucks bigtime Da har du et godt grunnlag for å komme inn på det du vil etterpå Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Vi har ikke fått brukernavn og passord til Vigo enda, men når vi får det så tar jeg Ikt som førstevalg ihvertfall, så får jeg se etterhvert hva jeg gjør Edit: 1. Butikkfaget ( lærling ) 2.Ikt driftsfag 3. Allmennfaglig påbygging Kom inn på vg2 IKT-servicefaget på Skien VGS Endret 14. mai 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå