flopflop Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Etter hva jeg forstår er OEM-lisensen av Vista for "ferdig-pcer", dvs de man kjøper på Elkjøp osv. Men versjonen selges i alle nettbutikker, er det slik å forstå at dersom jeg kjøper deler til en ny pc i nettbutikken (typisk "vitale" deler, HK og liknende) så kan jeg også slippe unna med å kjøpe en OEM-lisens istedet for den versjonen som koster 2000 kroner mer? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De fleste nettbutikker driter egentlig i denne regelen og selger deg OEM uten at du kjøper noe annet. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De fleste nettbutikker driter egentlig i denne regelen og selger deg OEM uten at du kjøper noe annet. 7838482[/snapback] Har fått kjøpt OEM produkter uten HW ja. Men i utgangspunktet er det vel en av: CPU, HK, HDD og RAM som kvalifiserer til OEM produkter. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 riktig riktig.. takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå