Gå til innhold

Feil med 360


Rage_Hunter

Anbefalte innlegg

Nå ser det ut som 360 min har slått seg vrang. Den starter opp helt fint fungerer rundt ti minutter før den plutselig mister alle fargene på bildet. Har plugget ut og inn alle ledninger for sikkerhets skyld men det skjer det samme uansett. Dette skjer både ved DVDavspilling og vanlig spilling.

 

Hva må gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har skjedd med meg også. Får du tre streker på 360? Først fikk ikke jeg det, men etterhvert fikk jeg det hele tida. Tre røde streker betyr hardware-feil, og betyr at du må ringe kundeservice og sende 360`n din inn for reparasjon. Synd men sant. Cirka en uke etter at du har ringt kommer noen og henter den, pluss at de gir deg en ekstra 360 som du har til din egen er reparert. Reparasjonen varer i cirka 15-30 dager. (arbeidsdager).

 

Hjalp det noe? :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff, ikke nok med at jeg må snakke med en svenske, men svensken er ikke svensk heller... Har opplevd bedre ja, prøvde meg heller på en skriftlig måte, men ble bare forklart at måtte _ringe_ service. Uansett, skal ringe i morgen igjen og snakke med en engelsk konsulent som snakket med tidligere.

Lenke til kommentar

Hei, når man spiller på nettet med Xbox 360 så hører man jo alle andre snakke i bekgrunnen når man spiller, men jeg vil ikke høre det. Syns det er utrolig plagsomt at en masse folk preker i bakgrunn når jeg spiller f.eks Test drive unlimited, jeg har absolutt ingen lyst til å snakke eller høre andre snakke når jeg spiller, jeg vil bare spille, ikke føre lange samtaler om hva de gjorde forrige uke.

 

så går det ann å skru av dette?

Lenke til kommentar

Stå i vanlig der du ser profilen din - spilla osv osv, trykker den knappen i midten, og det kommer opp en skjerm som deles på midten eller noe. (Vises ikke over hele skjermen). Trykker du videre på en knapp, husker ikke helt hva den heter, så skal du komme inn på noe der det vil stå om hvilke valg du vil ha. Voice osv osv. Trykk på voice, så mener jeg at du kan velge å ta den av.

Litt vanskelig å forklare syns jeg sjøl, for jeg er ikke helt inni det. Men dersom noen andre har en god forklaring på det, kan dette bare slettes eller noe :p

 

Beklager, men har ikke en X360 forann meg så jeg får ikke testet helt om det går, men du kan da prøve.

 

Edit: Beklager. Fant ut i etterkant at dette ikke var mulig. Jeg mikset det at du kunne slå av din egen mic, tenkte at du slo av alle andre også. Min feil :whistle:

Endret av hmz
Lenke til kommentar

Det virket som du sa, satte sound til null, men så at det sto at voice skulle spilles i headset, hvorfor spiller det da i høyttalerne mine?

 

Greit og få det skrudd av, man blir litt ukonsentrert når en eller annen tulling begynner og snakke om masse piss mens man spiller syns jeg, for det interiserer meg ingen verdens ting hva en eller annen fyr fra usa gjorde i går osv.

 

men spiller man sammen med noen så er det jo greit. Er det egentlig noen mulighet til å velge hvem man skal høre snakke? har bare dead rising, og Test drive unlimited demo akkurat nå, så får ikke sjekket dette så mye. Tenkte på hvis man spiller sammen med kamerater så er det jo litt forstyrrende om man kan høre alle andre som spiller snakke nermest samtidig.

Lenke til kommentar
Det virket som du sa, satte sound til null, men så at det sto at voice skulle spilles i headset, hvorfor spiller det da i høyttalerne mine?

 

Greit og få det skrudd av, man blir litt ukonsentrert når en eller annen tulling begynner og snakke om masse piss mens man spiller syns jeg, for det interiserer meg ingen verdens ting hva en eller annen fyr fra usa gjorde i går osv.

 

men spiller man sammen med noen så er det jo greit. Er det egentlig noen mulighet til å velge hvem man skal høre snakke? har bare dead rising, og Test drive unlimited demo akkurat nå, så får ikke sjekket dette så mye. Tenkte på hvis man spiller sammen med kamerater så er det jo litt forstyrrende om man kan høre alle andre som spiller snakke nermest samtidig.

7857628[/snapback]

Voice spilles via TV'en fordi du ikke har headset koblet til kontrolleren antar jeg...

Du kan velge hvem du vil snakke med via private chat, men da kan du bare snakke/høre en og en... Hvis du ikke har private chat med noen, er du i chatten som er default (heter Game Channel eller noe i den duren). Da hører du alle de du spiller med. Hvis du spiller f.eks. Gears of War hører du bare de som er på laget ditt... Skjønner?

Lenke til kommentar

Jepp, var ganske overrasket og skuffet over at det ikke finnes noe norsk kundeservice. Det er jo tross alt over 4000 norske gamere(360) i landet, og da er det ikke noe morsomt å måtte snakke med "sõta bror" :nei:

 

Har fått igjen 360-en nå, og tror det er den som jeg skulle ha hatt reparert. I såfall tok det en uke, og min tillit til servicen steg plutselig veldig mye :thumbup:

 

EDIT: leifer og PS:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...