joakimhu Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Adam Sandler får en fjernkontroll som styrer alt i hans tilværelse. Høres dette morsomt ut, må du tro om igjen. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 greit nok at det ikke er den beste filmen til sandler, men jeg synes den var helt grei, kanskje bortsett fra helt på slutten da den ble litt vel klisje aktig. Lenke til kommentar
Lore Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Likte faktisk denne filmen godt. Den var morsom og dette med at tiden går fort og at man ikke får gjort de meningsfylte tingene er en følelse som blir sterkere jo eldre man blir/mer man jobber. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg synes faktisk dette var en av Sandlers bedre filmer, men konkurransen er jo ikke akkurat stor. Lenke til kommentar
Lima9 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg så "Click" på kino med noen i familien, og måtte streve skikkelig for å holde tårene inne en stund altså. Noe så trist Men den var jo selvfølgelig ikke bare trist. Lo så jeg dævva noen ganger og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg