Fable123 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan den stekes med en gang heller må den tines først? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan fint stekes med en gang.. Er bare irriterende til den har blitt tint gjennom mtp. å dele den opp. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Takker, ble plutselig så sulten å var ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vel, jeg foretrekker å ta den når den er tint. Har stekt en del frossen kjøttdeig, og det er ikke gøy. Men om du klemmer den flat før du fryser den ned, så tiner den lettere. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Et ninjatriks: Legg kjøttdeigen (og strengt tatt alle andre fryste varer) i en vanntett pose, og deretter i et vannbad med så varmt vann du kan få fra vannkrana. Evt. gi den 10-15 min i mikrobølgeovn på svak styrke. Dette er de enkleste måtene å tine fryste varer på kort tid. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Mannen over meg kom med tipset før meg så det dropper jeg Men husk å steik kjøttdeigen på begge sider, og ikke del den opp før begge siden er godt stekt og at den er relativt gjennomstekt. Da får man en knasende god kjøttdeig og ikke det slapsete gugget folk er vant til. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tar alltid kjøttdeigen rett fra frysen, noen ganger tiner jeg den litt i microen, som oftest digg jeg ikke. Er ingen problemer med å gjøre dette, blir akkurat like god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå