wildangr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, jeg trenger en pc som kan kjøre world of warcraft, og de fleste nyere spill uten problemer. Skal bruke mange tunge programmer på den som film og bilde redigering. Jeg lurer på om noen her har ett forslag på hvilke pc jeg burde kjøpe. Burde jeg hatt 2 gb ram eller holder 1? Takker for alle svar // kjetil Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) http://www.multicom.no/SystemConfigurator....0502183;fl:1701 2 gb minne kan være lurt ja, spesielt til WOW. Endret 31. januar 2007 av Delavar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 ctrl c og ctrl v Delavar! Så hadde du sluppet å skrive d samme så mange ganger! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 ctrl c og ctrl v Delavar! Så hadde du sluppet å skrive d samme så mange ganger! 7838799[/snapback] Hehe, har brukt det i noen andre tråder. Har ei tekstfil med bl.a HEL80 og i9400 med link og tips til oppgradering av minne, skjermkort osv som jeg ofte limer inn fra. Ble litt OT dette men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå