Gå til innhold

Bruker lite CPU ved tunge oppgaver. Noe galt?

Brian

Anbefalte innlegg

Hei

Har et merkelig problem med pc'n. Det som er problemet er at pc'n virker treig. I sted når jeg pakka ut en 3gig winrar-fil så var cpu bruken på kun rundt 20% slik at utpakkinga gikk forferdelig treigt. I tillegg begynner alle applikasjoner i windows å lagge, bare det å hente opp msn samtalevinduet tar opptil 5+ sek. Innstallert også et nytt spill, og da lå cpu bruken på 25-30% og resten lagga som bare det. Har aldri sett den gått over 50% enda, så jeg lurer på om dual core driveren har blitt korrupt på noe vis kansje? Men likevel synes jeg det er rart at den skal lagge, i og med at jeg har klokket den en del. Var aldri slik før, det er noe som nylig har begynt å inntreffe.

Skjedde for kansje en uke siden, da tok det over 5 min å starte windows, og av og til kom jeg ikke inn i det hele tatt og måtte restarte. Tok systemgjennoppretting og trodde det ordnet seg, men det var bare på lette applikasjoner som msn og mozilla etc. Med en gang tyngre oppgaver inntrer bildet begynner lagginga og cpu bruken ligger på bare 20-25%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...