brannmannsam Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Trenger nytt hovedkort, men skal ikke ha noe dyre greier. Skal ikke kjøre sli. Har sett på 2 kort, Gigabyte GA-965P-DS3 og Asus P5N-E SLI. Så er spørmålet, hvilket bør jeg velge? Noen som har noe erfaring med diss kortene? Ser gigabyte kortet er anbefalt av hardware.no, men jeg lurer litt på det nforce kortet. Er det eventuelt noen andre kort jeg bør ta en titt på? bør ligge på rundt 1000kr Skal brukes mye til spilling og skal gjøres med geil 2048bg ram Endret 1. februar 2007 av brannmannsam Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ingen som har noe å si? Hvordan er det med forskjelden mellom 965p og nForce 650i? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har Gigabyte-kortet og er veldig fornøyd med det. Tviler på at du får noe særlig bra kort til 100,- da. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 En rettelse der. 1000 skal det selvsagt være. Leste på nyheter at det skal komme hovedkort med 1333fsb. Er det noen vits i å vente på dette?(så det skulle komme rundt juli) Hva vil du tape i ytelse av å ikke kjøpe prosessor og kort som har 1333fsb? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du vil ikke "tape" noe. Mulig prisene på eksisterende 1066-hovedkort/prosessorer vil gå litt ned. Uansett vil det ikke være noe revolusjonerende bedre ytelse på de nye i forhold til 1066. Dessuten, hvis man skal vente til "the next big thing" hele tiden, vil man jo aldri få oppgradert. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Selfølgelig. Dette er jo tross alt ett billig hovedkort. Men skulle gjerne høre fra noen som har Asus P5N-E SLI. Ser at dette er ett nyere kort som har fått god omtale. Lenke til kommentar
KSira Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Selfølgelig. Dette er jo tross alt ett billig hovedkort. Men skulle gjerne høre fra noen som har Asus P5N-E SLI. Ser at dette er ett nyere kort som har fått god omtale. 7847809[/snapback] Jeg har dette kortet sammen med en e6300. Kjører stabilt på 3.23GHz med 3gb Ram. Er veldig fornøyd med kortet, bortsett fra at jeg ikke får mer en 465FSB. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Selfølgelig. Dette er jo tross alt ett billig hovedkort. Men skulle gjerne høre fra noen som har Asus P5N-E SLI. Ser at dette er ett nyere kort som har fått god omtale. 7847809[/snapback] Jeg har dette kortet sammen med en e6300. Kjører stabilt på 3.23GHz med 3gb Ram. Er veldig fornøyd med kortet, bortsett fra at jeg ikke får mer en 465FSB. 7847971[/snapback] Nei. Og det er jo skikkelig dårlig.... Alt over 400 er veldig bra synes jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå