leifeinar Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 jeg har ventet en stund på Accelero S1, spennende kjøler...... kjøler 1950 XTX passivt, noe som er ganske så heftigt..... trikset her er nok et åpent kabb tenker jeg, må ha litt trykk i kabb vifter for og få fjærnet varme, bedre at varmen fjærner deg selv.... hva med 1950 XTX i CF.... http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37299 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sykt, jeg kan se for meg at det blir ganske varmt inni der etter en stund med de to kortene i CF Noen ide om når den havner i butikkene? fikk lyst på en slik, bør kjøle ganske greit om man setter en vifte på den regner jeg med. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 jeg skal ihvertfall ha en sto vel et par uker i artikkelen...... vet den har vært under utvikling lenge. men så bor jo vi i norge, så det er vanskelig og si. blir nok varmt med CF i lukket kabb ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå