Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bildet forsvinner, men ikke lyd.

Anbefalte innlegg

Hei

Når PC-en min har stått på i 6 timers tid så forsvinner bildet, men lyden er der fortsatt. Jeg har sjekket at det ikke er noe gærnt med skjermkortet, kabler o. l. Jeg har scannet PC-en med antivirus som er oppdatert, ikke funnet noe. Når jeg resetter dataen så fungerer alt som det skal i 10 minutter så brått så skjer det igjen... Jeg formaterte PC-en, det fungerte bra i 1-2 dager, then guess what! It happend again. PC speccsa mine kan du se i profilen min. Jeg har også sjekket CPU temperatur, ikke noe gærnt der heller gitt...

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Når PC-en min har stått på i 6 timers tid så forsvinner bildet, men lyden er der fortsatt. Jeg har sjekket at det ikke er noe gærnt med skjermkortet, kabler o. l. Jeg har scannet PC-en med antivirus som er oppdatert, ikke funnet noe. Når jeg resetter dataen så fungerer alt som det skal i 10 minutter så brått så skjer det igjen... Jeg formaterte PC-en, det fungerte bra i 1-2 dager, then guess what! It happend again. PC speccsa mine kan du se i profilen min. Jeg har også sjekket CPU temperatur, ikke noe gærnt der heller gitt...

Takk på forhånd.

7837205[/snapback]

Sjekk i Nvidia-panelet hva temperaturen på skjermkortet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...