annickenskywalker Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kjæresten min har bursdag neste uke og jeg har kjøpt deler av gaven til ham. Nå vil jeg gjerne kjøpe en "dogtag" og gravere inn datoen vi møttes. Hvor i Bergen kan man få kjøpt slike? De må være av skikkelig metall, og ikke bare "sprayet med metallfarge". Jeg lurer også på hvor jeg kan få gravert slike? Regner med at damene bak disken i en gullsmed ikke kan gravere på fem minutter? Da må de vel sendes vekk, og jeg har ikke mer enn en dag eller to før han må få gaven (fordi vi bor langt unna hverandre). Vet dere om noen steder i Bergen (Nesttun - Os kanskje?) hvor jeg kan få gravert "på timen"? Tar i mot all hjelp med stor takk! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) www.hundemynten.com De fikser det i løpet av et par dager. Endret 30. januar 2007 av larschroe Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Takk for tipset! Har vært og sett på siden, men det ser ikke ut til at de har helt det jeg er på jakt etter... Finner ingen i "sølvfarge", bare røde, grønne, blå, osv Det står at leveringstiden er maks 7 dager, og jeg vet ikke om jeg tør ta sjansen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå