Gå til innhold

Spørsmål om Logitech G3 (vs Copperhead/Deathadder)

Anbefalte innlegg

Bruker per i dag Razer Copperhead, men synes den blir litt slitsom å holde på i lengden nå som jeg spiller mye mer enn før. Mest pga den er så tynn nede der lillefingeren er etc... slitsomt å holde så mye rundt musa.

Har sjekket litt rundt og virker som Logitech G3 kan være en aktuell mus-erstatning. Jeg har hatt MX510 før og den er god i ytelse, men for stor og klumpete, i motsetning til Copperhead som er litt for tynn nederst og tykk oppe...

Er det noen som har erfaring med Logitech G3 og Razer Copperhead som kan fortelle meg om det er verdt å bytte?

Føyer til spørsmålet mitt: har noen prøvd den nye Razer-musa Deathdadder? Er denne korrigert hva gjelder ergonomi?

- Tommy

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde samme problem som deg i starten. Fikk vondt i handa når jeg brukte den men etter uendelig mange timers bruk merker jeg ikke noe til det mer.

7837172[/snapback]

Jeg begynner å bli vant med det, men det er som om når jeg tenker på det så gjør det vondt igjen :/

Føyer til spørsmålet mitt: har noen har prøvd den nye Razer-musa Deathdadder? Er denne korrigert hva gjelder ergonomi?

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...