joepoe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg er på leting etter et 8800gts-kort. Jeg har lest at gov sitt produserer en del støy. Jeg kan ikke ha noe som støyer, så jeg er ute etter det kortet som støyer minst av 8800gts. Skjermkortet jeg har nå støyet MYE når jeg kjøpte det. Jeg monterte derfor fatal1ty fs-07 (?) og nå hører jeg ingenting! Så for å oppsummere: 1. Har noen erfaring med relativt støyfrie 8800gts? 2. Har noen erfaring med montering av en "bedre" vifte enn den som sitter på? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Viften som sitter på både GTS og GTX av 8800 kortet er både stillegående og god nok for de aller fleste kabinett. Bare sørg for at du har god nok plass i kabinettet ditt! Alle G80 kortene fra de forskjellige produsentene har samme kjøling (utenom de på vann), så alle har likt støynivå på samme temperatur! Lenke til kommentar
peiper Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er på leting etter et 8800gts-kort. Jeg har lest at gov sitt produserer en del støy.Jeg kan ikke ha noe som støyer, så jeg er ute etter det kortet som støyer minst av 8800gts. Skjermkortet jeg har nå støyet MYE når jeg kjøpte det. Jeg monterte derfor fatal1ty fs-07 (?) og nå hører jeg ingenting! Så for å oppsummere: 1. Har noen erfaring med relativt støyfrie 8800gts? 2. Har noen erfaring med montering av en "bedre" vifte enn den som sitter på? 7836928[/snapback] Har Asus sitt 8800GTS, og rimelig støyfritt system. Den vifta er ikke plagsom nei. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 mitt pov 8800gts støyer ikke en d***, med mindre du putter vifta på fult mens du spiller(ikke noe vits i egentlig å kjøre vifta på fult) det holder seg på rundt 60-70 grader i load, å cpu vifta mi støyer MYE mer enn gpu'ens vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå