Robbie Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) dette kabinettet? er jeg den eneste i landet som har Lian Li PCA10A (Silver) Hadde vært gøy og vite, noen som kan sprekke boblen min? Endret 31. januar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva er det jeg ikke skjønner nå? Nei jeg har ikke en slik men jeg tror fortsatt ikke at du er den eneste som har en hva er så spesielllt med akurat det kabinettet? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Daså, Vel koselig for deg at du fikk (?) det da, jeg ser at det selges i utlandet så sjangsen er der for at noen andre kan ha skaffa det også Om Microplex fikk dette fra LianLi så fikk de vel ikke bare ett, om de kun fikk et lurer jeg på hvorfor du har det og ikke de. om de fikk flere har de da noen igjenn og du er ikke den eneste som har et i Norge Lenke til kommentar
Robbie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 JohndoeMAKT : Bilder på 2.5 MB bør legges i linker eller croppes og komprimeres. Tja hva skal en svare på sånt da? er jo ikke min oppgave og overbevise noen, men sånn er det faktisk. Ble jo litt sysjerrig da vet du, når man tenker over det. Er så mange som prøver å gjøre kab. sine spesielle, interessant om jeg var den eneste som hadde akkurat dette. Er det noen andre så er det gøy også, vi er uansett få. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) At det sikkert er få som har det kan jeg nok være enig i. Fikk du det? altså skal Microplex ha det tilbake? De gir vel ikke bare bort kabinetter til random personer regner jeg med så har du noen interne kontakter ellerno? Endret 31. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Robbie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg bor forholdsvis nærme, så gjør de fleste pc rekvisita kjøp der, (vifter, Power, kjølere (ikke denne da) ) Jeg maste om de ikke kunne ta inn kabinettet i sølv, (de lagerfører det i sort) etter noen uker kom det en mail, de hadde fått inn en "vareprøve" som jeg kunne få kjøpe. Jeg fikk den til redusert pris, ikke skjønner jeg hvorfor, kabinettet er 110% strøkent. Eneste jeg kan tenke på er, at de bryr seg om kundene sine. Liker du sort, dette kan anbefales, vil du ha sølv; forgude meg som har det Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ut som caseclosed.co.uk liker det godt: http://www.caseclosed.co.uk/review_lianli_pca10.htm Litt dyrt for et kabinett synes jeg, liker fortsatt PC6077BUSB best Lenke til kommentar
Robbie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ja nydelig kab. det også. Jeg var litt skeptisk til all alu. før jeg kjøpte Lian Li kabinettet. Men er storfornøyd. Tror de fleste kab derfra er bra. Har sett på andre produsenter også til mitt neste HTPC prosjekt. Lurer på dette http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15738 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ekstremt pent kabinett du har fått deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå