Gå til innhold

Eneste i Norge som har Lian Li PCA10A?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daså, Vel koselig for deg at du fikk (?) det da, jeg ser at det selges i utlandet så sjangsen er der for at noen andre kan ha skaffa det også :)

Om Microplex fikk dette fra LianLi så fikk de vel ikke bare ett, om de kun fikk et lurer jeg på hvorfor du har det og ikke de.

om de fikk flere har de da noen igjenn og du er ikke den eneste som har et i Norge :D

Lenke til kommentar

025-small.jpg

JohndoeMAKT : Bilder på 2.5 MB bør legges i linker eller croppes og komprimeres.

Tja hva skal en svare på sånt da? er jo ikke min oppgave og overbevise noen, men sånn er det faktisk.

Ble jo litt sysjerrig da vet du, når man tenker over det. Er så mange som prøver å gjøre kab. sine spesielle, interessant om jeg var den eneste som hadde akkurat dette. Er det noen andre så er det gøy også, vi er uansett få.

Lenke til kommentar

At det sikkert er få som har det kan jeg nok være enig i.

Fikk du det? altså skal Microplex ha det tilbake?

De gir vel ikke bare bort kabinetter til random personer regner jeg med så har du noen interne kontakter ellerno?

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Jeg bor forholdsvis nærme, så gjør de fleste pc rekvisita kjøp der, (vifter, Power, kjølere (ikke denne da) ) Jeg maste om de ikke kunne ta inn kabinettet i sølv, (de lagerfører det i sort) etter noen uker kom det en mail, de hadde fått inn en "vareprøve" som jeg kunne få kjøpe. Jeg fikk den til redusert pris, ikke skjønner jeg hvorfor, kabinettet er 110% strøkent. Eneste jeg kan tenke på er, at de bryr seg om kundene sine.

Liker du sort, dette kan anbefales, vil du ha sølv; forgude meg som har det :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...