Gå til innhold

dere stenger alt for mange poster i musikkdelen!


Anbefalte innlegg

I det siste synes jeg det har blitt stengt alt for mange tråder i musikkdelen. "alle spørsmål" blir jo vidresendt... det må da være lov å starte en ny post for å spørre om noe?

retningslinjene er litt vel strenge på denne delen av forumet føler jeg...

slik som denne tråden her spessielt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=618396

 

jeg synes det var en grei emnetittel jeg da :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder eksempelet så er det ikke værre enn at trådstarter sender en pm til den aktuelle moderator hvor han sier han vil endre tittelen. Når det kommer til stenging generelt sett i musikkdelen så blir det tatt skippertak da brukere i lang lang tid har etterspurt mer moderering og tilstedeværelse i den kategorien. Inn fikk vi heldigvis Cun som står på. Er man uenig med stenging så send han en velbegrunnet pm og så vil avgjørelser blir vurdert. Ikke værre enn det :)

 

Finnes det andre tråder om emnet eller om moderators påpeking blir ignorert (som i eksempelet i første innlegg) så blir tråder fort stengt. Dette er ikke særegent for musikkdelen, det er vanlig praksis.

 

Om man ønsker andre former for reaksjon fra moderatorteamet så er vi alltids åpne for forslag på hvordan føringene vi har kan endres. Så der er det bare å fyre løs :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...