Pilot_ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Når jeg ser på kortet mitt, så står det elevkort ja. Tok feil der, men man får studentrabatt alikevel. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 ...og grunnen til at busselskaper og NSB gir vgs-elever studentrabatter, er fordi skoleelever og studenter får samme rabatt.. Burde vel egentlig kunne kalt det utdanningsrabatt, men likevel... En selskap som faktisk har forskjellige priser på buss er Nor-Way bussekspress. Hos dem er skolerabatten (opp tilogmed vgs) 50%, mens studentrabatten (høyere utdanning) kun 33%... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Så lenge det er bilde av deg pluss din underskrift er det en et studentbevis. Så lenge det står student på den da... men jeg har egentlig alltid trodd at kun det kortet man får fra skolen er godt nok (hos oss funker det overalt tog osv, men det er latterlig dårlig lagd) Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) A kort i Oslo går som studentbevis [Nesten 100% sikker] Endret 31. januar 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 En ting er hva som funker som studentkort, en helt annen ting er hva som virkelig er studentkort, d.v.s. det kortet som lærestedet anerkjenner som studentbevis. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 En ting er hva som funker som studentkort, en helt annen ting er hva som virkelig er studentkort, d.v.s. det kortet som lærestedet anerkjenner som studentbevis. 7844793[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg har ikke et bevis med bilde, men jeg har standard legitimasjon og kortet jeg fikk tilsendt fra NTNU om betalt semesteravgift; jeg antar at disse to sammen holder til å få studentrabatt på NSB sine tog? Endret 1. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vanligvis trenger du bare å vise semesterkortet. Har du ikke NTNUs ID-kort (som også fungerer som nøkkelkort) da Stefan? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har ikke et bevis med bilde, men jeg har standard legitimasjon og kortet jeg fikk tilsendt fra NTNU om betalt semesteravgift; jeg antar at disse to sammen holder til å få studentrabatt på NSB sine tog? 7845656[/snapback] Ja, det skal holde i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå