Gjest Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 skulle ønske jeg ikke visste om midd og slike ting som er overalt. ohvertfall at jeg ikke hadde sett bilder av dem ass Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Angående den musehalen: Pakken var forsiktig åpnet, så lukket igjen. Det vil si at noen plasserte halen der etter at den forlot fabrikken. Kanskje noen kjøpte den, åpnet den forsiktig, la inn halen, lukket plasten etter (nesten) alle kunstens regler, og la den tilbake i butikkhylla? Fabrikken er i alle fall beviselig frikjent. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje noen kjøpte den, åpnet den forsiktig, la inn halen, lukket plasten etter (nesten) alle kunstens regler, og la den tilbake i butikkhylla?Fabrikken er i alle fall beviselig frikjent. 7845415[/snapback] Det var godt å vite. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sku ønske at jeg ikke husket dei ALLE xtremt mange gongene jeg har dummet meg ut på damefronten Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg skulle ønske jeg ikke visste hva som skjedde når du stikker en finger inn i skallet til en råtten løk. 7839739[/snapback] Hva skjer da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skulle ønske jeg reagerte mer på bilder som goatse/lemonparty++, å henge med de jeg gjør har herdet min uskyldighet angående dette Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Telletråd som ikke åpner for diskusjon. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg