Gå til innhold

Lyst til å gjøre noe.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm ja jo.. hmm

jeg er litt sånn skeptisk, føler liksom hovedkortet er så stort (ehm blitt bortskjemt med nano itx tror jeg..)

Vil gjerne det skal ta minst mulig plass. hmm..

tenker kanskje om jeg skal skaffe meg sånn vinkel så jeg kan ha skjerm og lyd kort liggende inntill hovedkortet.

Hva tror folk om det er det kjipt i forhold til varme?

Og en ting til:

Jeg sliter litt med økonomi og skal innstallere en ny maskin jeg lurer på om det finnes noe opperativ system som man kan laste ned og innstallere? (gjerne at det er kompatibelt med msn og office og photoshop)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
hmm ja jo.. hmm

jeg er litt sånn skeptisk, føler liksom hovedkortet er så stort (ehm blitt bortskjemt med nano itx tror jeg..)

Vil gjerne det skal ta minst mulig plass. hmm..

tenker kanskje om jeg skal skaffe meg sånn vinkel så jeg kan ha skjerm og lyd kort liggende inntill hovedkortet.

Hva tror folk om det er det kjipt i forhold til varme?

Og en ting til:

Jeg sliter litt med økonomi og skal innstallere en ny maskin jeg lurer på om det finnes noe opperativ system som man kan laste ned og innstallere? (gjerne at det er kompatibelt med msn og office og photoshop)

7853362[/snapback]

:hmm: Minst mulig plass? Hadde det vært en ide og drite i kabinettet (dvs at du tar hvilket som helst kabinett), borrer hull i veggen til et annet rom og strekker kablene gjennom hullene til f.eks. skjem/tastatur/whatever som du har i det andre rommet? :innocent:

Kanskje en litt sprø ide, men du trenger ialleflall ikke tenke på plass :p

Det eneste minuset blir vel når du skal stappe i en cd o.l.

Ang. valg av os skulle jeg til å si at du kunne jo velge Linux Ubuntu, men om det er kompitabelt med msn, openoffice og Photoshop veit jeg ikke.

Lenke til kommentar

hehe :p

har allerede et gedigent hull i veggen (men det går rett ut i stua så kanskje litt dumt)

hadde problem med cd/dvd stasjonen på nano itx siden kabinettet jeg kjøpte ikke var beregna på sånt. så da ligger ide kabelen utenfor ogå kobler jeg til en cd/dvd når jeg trenger det :p (jada, har vurdert usb men koster) (og usb'en på maskina er 1.1 ikke 2)

hmm ja, har lata ned ubuntu, men den må brennes på dvd og typisk så har ingen av mine brennere den funksjonen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...