cmi Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tok dette i Portugal 2006 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Litt mer uskarp bakgrund og dropp den orange tingen som stikker inn i bildet på venstre side Marius Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Hallo, På natur bilder er jeg ingen fan av og clone bort, det som er der er der Takker for kommentar Marius Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Du skulle tenkt på det da du tok bildet at den orange tingen ikke passet inn Da hadde du ikke trengt å clone den bort:P Jeg synes det var et veldig flott bilde, og jeg synes at det var passe uskarpt bak blomsten Endret 30. januar 2007 av mats A. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Sant det, var ikke så lett da det var offentlig blomsterbedd og politi/offentlige folk overalt. Så turte ikke risikere noe, så noen som ble ekspedert der nede, kjenner ikke så godt hvor grensa dems går hen, de hadde nok tålt at en tulling fra Norge luka bedda dems men men Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hehe, daså. Kanskje best og ikke ta noen sjangser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå