Gå til innhold

SItter helt fast! |Prince of Persia Warrior Within

MasterTLC

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte PPWW en helg, og spillte det, og ble veeeldig fornøyd, helt til jeg kom til en level hvor jeg ikke kommer meg av flekken!

spiller det hver dag, og i 4 dager har jeg sitta og grubla på hvordan jeg kan komme meg videre, og jeg sitter fremdeles fast!

JEG LEGGER VED NOEN BILDER SOM VISER HVOR DETTE STEDET ER, KAN NOEN SI MEG HVA JEG SKAL GJØRE??!!

Screenshot0001.BMP

Screenshot0002.BMP

Endret av MasterTLC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forklar litt om hvor du er.. Kanskje jeg kan huske det..

Trenger mer enn bare et bilde ;)

Edit: Etter å ha sett på bildet vil jeg tro at du skal ta wall-run, ta tak i kjettingen, for så å ta frem kniven og kjøre med teppet, og så hoppe til stanga.. Jeg ser det fra en litt dårlig vinkel, så det kan hende jeg har feil..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Forklar litt om hvor du er.. Kanskje jeg kan huske det..

Trenger mer enn bare et bilde ;)

Edit: Etter å ha sett på bildet vil jeg tro at du skal ta wall-run, ta tak i kjettingen, for så å ta frem kniven og kjøre med teppet, og så hoppe til stanga.. Jeg ser det fra en litt dårlig vinkel, så det kan hende jeg har feil..

7836707[/snapback]

Trodde aldri noen skulle svare :D

men se på bilde nr. 2, der henger jeg i en metall stang, og jeg har prøvd alt for å komme opp, eller løpe langs den veggen, er det ikke et triks der man hopper fra vegg til vegg?

Endret av MasterTLC
Lenke til kommentar
Se på her.. Se litt på den speedrun'en, og spol deg litt frem og tilbake.. Burde ikke ta så alfor lang tid å finne frem..

Eller, ta en titt på en guide.. Som f.eks denne..

7851336[/snapback]

for å i det sånn, jeg har prøvd ALT.

jeg har spolt frem og tilbake, hver dag har jeg prøvd å finne det ut, men ingenting funker :no:

men skal se gjennom den, hva er det?

en slags film som viser hele spillet? :dontgetit:

PS: Takk for hjelpa! :D

Endret av MasterTLC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...