Gå til innhold

Bærbar datamaskin til student

acon

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde en tabbe, jeg kjøpte en maskin av Whitebox. Den gikk i stykker, og var på "reprasjon" i 9 måneder, før Belinda Andvik la ned firmaet. Forbrukerrådet gav opp saken, og rådet meg til ikke å gå videre, da det ikke finnes penger... :hrm:

Dette gidder jeg ikke en gang til! :thumbdown:

Skal ha meg ny maskin, har fått i erstatning av forsikringselskapet, 8000kr. Tenkte jeg skulle spytte inn litt ekstra. Men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Der kommer dere inn :yes:

Vil ha en datamaskin jeg kan ta med meg, god batteritid er å foretrekke. Spiller ikke dataspill, men ser filmer og spiller av musikk. Den skal hovedsakelig brukes til skriveoppgaver og litt bilderedigering.

Det som er viktig, er at maskinen kan bli kjøpt hos enten:

*Lefdal

*Elkjøp

*Dell

*Datakjeden

*Elprice

Altså helst over disk.. komplett, psdata og netshop er vel også seriøse forhandlere ;) Vil ikke oppleve WB helvete en gang til! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne jo sett på en Macbook da. Den fungerer utmerket til både video, musikk, bilder og skriving. Hvis du er windows fan, er det fint mulig å kjøre windows på den.

Her handler du direkte med apple, så hvis du skulle få noen problemer så bør vel dette ordne seg ganske greit! :)

Endret av Magnusha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...