Gå til innhold

Sony heva IKKJE prisen på Ps3 i Canada.

ShredLord

Anbefalte innlegg

nettopp ;)

En ps3 er strengt tatt ikke en rendyrket spillemaskin, men konsoll/mediasenter eller hva man ønsker å kalle den og derfor blir det "litt" uggent å sammenligne de to maskinene. Mulig markedsfører Sony maskinen sin helt feil eller noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nettopp ;)

En ps3 er strengt tatt ikke en rendyrket spillemaskin, men konsoll/mediasenter eller hva man ønsker å kalle den og derfor blir det "litt" uggent å sammenligne de to maskinene. Mulig markedsfører Sony maskinen sin helt feil eller noe...

7869459[/snapback]

Folk flest har en PC, bærbar eller en mediacenter hjemme. Det blir litt dobbelt opp å betale for noe du har fra før av. La konsoll være en konsoll

Endret av avanore
Lenke til kommentar
nettopp ;)

7869459[/snapback]

Joda, men nå er det vi hardcore som kanskje ser det, hvordan ser PS3 ut for de som ikke ser på den som en linux maskin, media center og multimedia maskin men kun som konsoll? Hvordan ser prisen ut for deres del? Nemlig, dyr.

Dessuten, jeg kjøper ikke en PS3 for at den skal være alt sammen. Jeg misliker slike multi løsninger i maskiner, for ryker den ene er jeg fri for alt. Som f.eks kombinert VHS/DVD spiller i sin tid, røyk VHS spilleren var jeg og fri for DVD spiller.

Derfor foretrekker jeg en maskin for vær ting, slik at ryker den ene slipper jeg å levere inn hele ruklet og være fri for spillmaskin bare fordi media center delen røyk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...