Gå til innhold

Sony heva IKKJE prisen på Ps3 i Canada.

ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipluggen som jeg er synse jeg at det er dyrt med ting som koster over 2500 kr, ja jeg synes Wiien jeg kjøpte for 3300 er økonomisk sett dyrt men likevell mer overkommelig enn 5500.

7842540[/snapback]

Bilen din er dermed kanondyr økonomisk sett?

Lenke til kommentar
Kjipluggen som jeg er synse jeg at det er dyrt med ting som koster over 2500 kr, ja jeg synes Wiien jeg kjøpte for 3300 er økonomisk sett dyrt men likevell mer overkommelig enn 5500.

7842540[/snapback]

7843531[/snapback]

Selvfølgelig er den det....

Har du råd til å kjøpe en ny bil når du måtte ønske det?

Lenke til kommentar
Anek du då kjpte Core-versjonen?

Har du kjøpt harddisk til den?

Det antek eg du har.

Kva betalte du for den då?

Spelar du på nettet? Då antek eg du har kjøpt nettverksadapter, kva betalte du for det?

Skal du ha ekstern HD DVD-seplar for å sjå HD-film?

:)

7842436[/snapback]

Her påpeker du nettopp PS3 sin svakhet, mulighet for å ta eit enkelt valg. Eller mangelen på det sådan.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

7843531[/snapback]

Yup, har psykisk sammenbrud vær gang jeg går inn på nettbanken og ser at 2300 er fjerner fra kontoen min. Samme hadde jeg da jeg sjekka at 3299 var borte vekk da jeg hadde kjøpt Wii.

Skulle jeg kjøpt PS3 hadde jeg endt opp på lukket avdeling.

Lenke til kommentar

Du har kjøpt minnekort då med andre ord? Eller lagarar du ikkje spela dine i det heile? :dontgetit:

Så det store trekkplasteret til 360, nemleg online er visst ikkje eit faktum for alle brukarar. :)

For min del, har eg lyst både til å spele online, sjå på HD-film, benytta innebygd tådlaust nettverk, og lasta ned ting og tang på harddisken.

Så det er berresnakk om kva ein har lyst på. I bpde Ps3 og 360 sitt tilfelle, så får du det du betalar for. Problemet er at nokon ser på det som si livsoppgåve å overbevisa folk om det motsatte.

Lenke til kommentar

Konsoller er generelt underpriset egentlig. Jeg skjønner ikke hva du mener med økonomisk sett egentlig. Om du tenker på i forhold til inntektene her i landet er ikke 5500,- noe problem for de aller fleste med jobb. Og hvis det er det du mener blir det litt feil å si det. Da kan jeg jo si at for meg er en Princess 65 fot(egentlig verdt 12 000 000) for 5500 dyrt økonomisk sett? Blir bare litt teit :p

Lenke til kommentar

huff...

Å kjøpe en ps3 kun til spill er som å kjøpe en bil kun for å hente posten...

Jeg kommer til å kjøpe en ps3 på grunn av følgende kvaliteter:

-Blu-ray

-media senter les: musikk/bilder/småfilm/internett/timeshift (med timeshift-extrautstyr)

-spill

-pianolakkfinish som passer i stil med samsung 40" lcd-en.

-I forhold til konkurrenten Xbox 360 med HD DVD add-on Har ps3 en stor fordel---den er stille! Det holder med at kjerringa for støvsugedilla når jeg hygger meg med film/fotball enn at jeg i tillegg skal ha en boks som bråker i tillegg ;) .

5500-6000 spenn for dette er en veldig god deal.

Lenke til kommentar
huff...

-Blu-ray

-media senter les: musikk/bilder/småfilm/internett/timeshift (med timeshift-extrautstyr)

-spill

-I forhold til konkurrenten Xbox 360 med HD DVD add-on Har ps3 en stor fordel---den er stille! Det holder med at kjerringa for støvsugedilla når jeg hygger meg med film/fotball enn at jeg i tillegg skal ha en boks som bråker i tillegg ;) .

7869286[/snapback]

Jeg kjøper konsoll til spill, men det er nå meg :whistle:

Lenke til kommentar
Definisjonen "konsoll" er i endring. Det du tenker på passer mer med utrykket "spillemaskin" Noe som en Xbox 360 er...

edit: spillekonsoll er kanskje mest beskrivende  :cool:

7869329[/snapback]

Det du snakker om er et mediasenter. Det finnes et eget ord for det. Konsoll er fortsatt til spill

Lenke til kommentar

Glir voldsomt offtopic nå:

Ja delvis så mener jeg mediasenter også. Hva vi mener med ordet konsoll er i sterk endring uansett om man liker det eller ikke... De "de tradisjonelle konsollene" har tatt til seg så mange ulike multimediaegenskaper at de er ikke rendyrkede spillmaskiner lengre.

Lenke til kommentar
Definisjonen "konsoll" er i endring. Det du tenker på passer mer med utrykket "spillemaskin" Noe som en Xbox 360 er...

7869329[/snapback]

Har ikke noe problemer å kalle X360 for en spillemaskin. Det er nettopp det den er for

Det er ikke innebygd grill i den, men det gjør egentlig ikke noe

Lenke til kommentar
huff...

-Blu-ray

-spill

7869286[/snapback]

Jeg kjøper konsoll til spill, men det er nå meg :whistle:

7869296[/snapback]

Jeg er litt der som Bubba-s er, jeg gleder meg til og få en god BR spiller i hus. Samtidig gleder jeg meg stort til spille delen av det hele, GTA4 og ikke minst Assassins Creed. Poenget er vel at det er en fulverdig spillmaskin, samtidig som det er en fullverdig BR spiller og et media senter. Hvorfor ha tre forskjellige bokser (DVD Spiller, spillkonsoll og HTPC) når du har en boks som klarer hele oppgaven uten noe pes, og det til en billig penge (sett i forhold til hva du får, ikke i forhold til andre spillkonsoller).

Lenke til kommentar

7869329[/snapback]

Har ikke noe problemer å kalle X360 for en spillemaskin. Det er nettopp det den er for

Det er ikke innebygd grill i den, men det gjør egentlig ikke noe

7869419[/snapback]

En pizza ovn hadde vel vert genialt og ha innebyg for alle de Grandiosa elskende nerdene der ute *grøss* :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...