JKJK Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei! Har merket meg at cpu'en ikke klokker ned under idling eller lav last i vista. Har en dell latitude d620. Dette sliter jo mye batteri. Noen anelse om hvorfor? Edit: Dette ser ut til å være et kjent problem med dell maskiner. Dell Notebook system software ser ut til å være løsningen. Skal prøve nå. Endret 25. april 2007 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Dette hjalp desvere ikke. Skal undersøke mer. Noen andre som har tips? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Dette hjalp desvere ikke. Skal undersøke mer. Noen andre som har tips? 7836802[/snapback] Mange problemer med d620 på jobb. kondensatorene bak med prossesoren buler og gir mangle merklige symptomer. f.eks treg maskin, tastatur fungerer berre av og til , gir ikkje bilde. I like mange tilfeller har viften på strømforsyningen sluttet å fungere. og veldig ofte begge deler. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) joda.. vi har ca. 270 D620'er her vi også, og det har vært noe småtrøbbel. Men dette har forsåvidt ikke noe med speedstep å gjøre Snakket med dell gold support, og han i andre enden ble svett når jeg nevnte vista. Det eneste han så for seg var at det var et driverproblem, og de hadde ikke support på software. Har postet en forespørsel i forumet til dell, så skal se om jeg får noe svar der når det er oppe å går igjen. Skal også se om jeg kommer i kontakt med microsoft ang saken. Men som det ligger an hittil så er det nok uferdige drivere som er problemet. Endret 31. januar 2007 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 ugh.. sliter fortsatt. Noen tips å få her? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg har ikke dell, men opplever også problemer med speedstep i vista.. jeg har derimot andre "veien".. min klokker ikke opp til 1666Mhz.. den lunter på 999Mhz hele tiden Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 #%¤#"#¤ irriterende det der! Men hvor irriterende er det ikke at dell ikke har support på sine egne drivere/bios? o_0 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 WOHO! Nyeste bios (A08) gjorde susen! (bios lagt ut på nett for 10 dager siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå