Teufel Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har en BMW E36 som jeg har ett lite problem med. Når jeg låser dørene så spretter de opp igjen slik at jeg må låse de en gang til. Noen som har noe erfaring me dette eller noen tips om hva jeg kan sjekke? Får låst dørene andre gang jeg låser... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kanskje du kan få bedre hjelp på bmwccn forumet. Lenke til kommentar
Teufel Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Takk. Prøver det. Men dersom noen har noen formening eller råd tar jeg gjerne imot... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Når låsene oppfører seg slik er det for å signalisere om feil ved sentrallåsen. Kan være dårlig kontakt med en av låsemotorene. Lenke til kommentar
Xenonstar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har en BMW E36 som jeg har ett lite problem med. Når jeg låser dørene så spretter de opp igjen slik at jeg må låse de en gang til. Noen som har noe erfaring me dette eller noen tips om hva jeg kan sjekke? Får låst dørene andre gang jeg låser... 7836252[/snapback] Typisk BMW, drittbil Lenke til kommentar
kimla Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har en BMW E36 som jeg har ett lite problem med. Når jeg låser dørene så spretter de opp igjen slik at jeg må låse de en gang til. Noen som har noe erfaring me dette eller noen tips om hva jeg kan sjekke? Får låst dørene andre gang jeg låser... 7836252[/snapback] Typisk BMW, drittbil 7861450[/snapback] Uhuumm... Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Går taklyset av og på ettersom du åpner eller lukker dørene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå