Xneon Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvordan installere win 98? hele prosessen... Noen guide?? skal ha det på en gammel maskin.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du må ha en partisjon på disken først. Må eventuellt lages med fdisk, som må kjøres fra floppy. Bootdisk finnes her: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Så er det bare å boote fra CD og følge instruksjonene. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Fdisk finner du også i win98-mappa på CDen. Er bare å boote fra den, egentlig. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fdisk finner du også i win98-mappa på CDen. Er bare å boote fra den, egentlig. 7836930[/snapback] Nå skal jeg installere en Win98 PC, men det finnes ikke fdisk på min CD. Det er en i BAS5.CAB, men den nytter det jo ikke å få brukt når man booter fra CD. Så jeg tror ikke man slipper unna å måtte bruke noe annet først. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Oppstartdiskett er kjekt å ha. Også er det bare å skrive "format c:) Når jobben er gjort, skriver du bare d:/win.exe Dette var eksempelvis. Oppstartdiskett lager man på windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå