Medrakil Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Som sagt, lyden i høyttalerne mine skurrer noe grusomt på denne PC-en, kobler jeg høyttalerne (jbl creature ii) over på laptopen låter de strålende og skurrefritt. Trodde først det var et annet sett som jeg brukte da som var feilen, så ønsket meg nytt til bursdagen, fikk det og det hjalp ikke. Bestilte meg et nytt lydkort (sound blaster audigy, det enkleste/billigste av dem), tenkte at det integrerte C-media-driten måtte være skrantent, hjalp heller ikke. Så nå har jeg flunkende nytt lydkort, nye høyttalere, nettopp formatert, og det skurrer fortsatt. Hva kan det være? Tror ikke det er MP3-ene mine, siden det er sånn over hele samlinga, og kopiene som ligger på laptopen låter fint. Noen som aner hva det kan være? Endret 30. januar 2007 av Medrakil Lenke til kommentar
gsp Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvilket OS? Prøv å spill av en cd hvis du har. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) har spilt systemlyder, etc., de skurrer de og... WinXP.. Edit: Spiller en CD nå, skurrrrrrrr Endret 9. februar 2007 av Medrakil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå