Zungam Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvilken versjon har du? Jeg har Hel80i versjonen...og vifta bråker konstant og høyt...Det var ikke så aller værst før jeg oppgraderte biosen, men etter oppgraderingen til versjon 116B av bios så er det helt forferdelig...bruker du et program foressten? Lenke til kommentar
destilert Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nå har jeg Hel80 bare jeg da, ikke hel80i... Har vel bios versjon 114 tror jeg, det er det eneste jeg ikke har oppdatert etter at jeg fikk den.. Vifta bråker no grusomt en gang iblandt, men da bare i noen sekunder før den roer seg veldig, eller helt.. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 akkurat det gjorde det med min også...da hadde jeg 114, så trodde jeg at ved å oppdatere bios så skulle det problemet bli bedre....resultatet ble en verre vifte med høyere lyd som går konstant.....typisk! Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som kan gi en punktvis og enkel forklaring på hvordan TV-tuneren funker? Har ikke peiling på hva jeg bør gjøre. Har Hel80... Lenke til kommentar
destilert Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det forresten noen som har funnet ut noe mer om omnipass fullversjon til vista? Har bare 5 dager igjen på trial versjonen min og er egentlig blitt litt avhengig av fingeravtrykkleseren Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det forresten noen som har funnet ut noe mer om omnipass fullversjon til vista? Har bare 5 dager igjen på trial versjonen min og er egentlig blitt litt avhengig av fingeravtrykkleseren 8254945[/snapback] Komt nye drivere til den i dag ihvertfall http://www.compal.com/asp/driver_dnd/index.htm Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal kjøpe meg et ekstra batteri til hel80i kjøpt hos multicom.no Finnes det 9 celler til hel80i? Har spurt multicom om det 9 cellers batteriet de selger til hel80 passer til hel80i..men det gjorde det ikke... Lurer også på om 6-cellers slim batteriet multicom.no selger er det eneste alternativet jeg har eller kan jeg kjøpe et uorginalt batteri? Itilfelle hvor? Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har 2 spm: - Hvordan virker tv-tuneren? Hvilket programvare trenger jeg? KAn noen gi en detaljert forklaring? - Har noen fått til Infrarøden? Den virker ikke hos meg.. Den som svarer på dette er KONGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå