achesham_1 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei jeg er hos en kammerat og skal installere xp pro men det går ikke, det kommer opp en blue-screen med en feilmelding som det står att jeg må disable bios shadow og bios caching. Vi har prøvd å oppgradere fra me men det gikk ikke. Burde jeg formatete? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 har du prøvd å gjøre det som står? ta av shadowing og caching? Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 ja men jeg finner ikke fram! Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 ja men jeg finner ikke fram! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Så lenge det ikke gjør noe så gjør det... Men filene må du bare passe på... For du prøver vel å overskrive win 9x eller .no? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 19:18, skrev achesham_1:ja men jeg finner ikke fram! eh, ikke så rart, siden du stresser :wink: jfr. dobbelposting - oppgi hvilket hovedkort og versjon det er snakk om. I Award-biosen på det jeg kjører nå, ligger ymse Bios cacheables i 'Chipset Features Setup', mens 'Video bios shadow' er default enablet i 'Bios Features Setup'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå