guttorm Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, jeg vurderer og skifte ut noe innmat i pcen, dvs hk, minne cpu og skjermkort. Jeg har nå: Socket 939 DFI lanparty NF4 sli-d, X2 4400+, 2*1 GB OCZ dual channel P.E. og Gigabyte 7800GT Hva kan jeg få for dette? For et år siden var dette en veldig bra maskin, nokså sykt og tenke på å skifte det ut. Men Spillet jeg skal spille krever mye cpu. Har dere eventuelt et forslag hva jeg kan oppdatere til? Tenkte E6600 og et 8800gts, men minne og hovedkort har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
nico_andre Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hm.. vil tro en maks 6k siden det er brukt... Skal du gå fult ut med E6600 og 8800 ville jeg absolutt brukt en 1000 lapp mer på et GTX enn et GTS Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Nb, det er ikke full maskin, men bare delene som er nevnt som skal selges. 6k må jo sies og være en god pris. På en annen side så er det kansje litt i overekant av hva jeg kan forvente? Gå for GTX ja, kansje det ikke er så dumt. Når kan vi egenlig forvente og de noe til ATI sitt nye skjermkort? er jo litt spent på hva Ati og Amd kommer med til høsten. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nb, det er ikke full maskin, men bare delene som er nevnt som skal selges. 6k må jo sies og være en god pris. På en annen side så er det kansje litt i overekant av hva jeg kan forvente? Gå for GTX ja, kansje det ikke er så dumt. Når kan vi egenlig forvente og de noe til ATI sitt nye skjermkort? er jo litt spent på hva Ati og Amd kommer med til høsten. 7836906[/snapback] NEI! Ikke start den fakkelen her i tråden din... hehehe. Les den allerede eksisterende tråden under skjermkort kategorien. Hvis du skal selge CPU, HK og RAM, så tror jeg ikke du skal forvente deg så mye mer enn 3K. Skjermkortet kan nok bidra til at du får rundt en 3-3500,- Men jeg ville solgt HK, CPU og RAM i en pakke og skjermkortet i en annen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 hehe, det er greit. ikke mer en 3-3,5? litt lite da. Hva med 3000 for hk cpu og ram, og 1000 for skjermkort. Er ikke akkurat dårlig hardware dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå