Battone Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som vet hvilke har dette.. Kanskje denne Sony Ericsson HPM-70 eller? Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Alle som selger mobil har de somregel på lager. Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jepp, HPM-70 har 3,5mm jack-overgang i microfonen, kan dermed fortsatt brukes som handsfree selv om andre øreplugger brukes! Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Men det er vel billigere å bestille sånt over nett. Leste noe om dette på vg.no for noen dager siden.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Men det er vel billigere å bestille sånt over nett. Leste noe om dette på vg.no for noen dager siden.. 7836666[/snapback] Neste gang må du lese litt bedre og se at artikkelen var skrevet av amobil.no Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Han påsto ikke at VG hadde skrevet den, han hadde bare lest den der Endret 1. februar 2007 av OML Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men det er vel billigere å bestille sånt over nett. Leste noe om dette på vg.no for noen dager siden.. 7836666[/snapback] Ja det er riktig. Mange telebutikker tar blodpris for mobilutstyr fordi de tjener så lite på mobiler de selger. Derfor vær lur og gå på nett. Prisguide HPM-70 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men det er vel billigere å bestille sånt over nett. Leste noe om dette på vg.no for noen dager siden.. 7836666[/snapback] Neste gang må du lese litt bedre og se at artikkelen var skrevet av amobil.no 7842600[/snapback] Bare for å pirke, VG hadde også en artikkel om dette. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men det er vel billigere å bestille sånt over nett. Leste noe om dette på vg.no for noen dager siden.. 7836666[/snapback] Neste gang må du lese litt bedre og se at artikkelen var skrevet av amobil.no 7842600[/snapback] Bare for å pirke, VG hadde også en artikkel om dette. 7852670[/snapback] VG publiserer Amobil sine artikler og testet innimellom. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hmm, var på elkjøp og hørte om prisen for memory stick m2, 1 gb sony koster 799,-.. På nettet ligger den på rundf 400,-, gjerne litt under.. Jeg nevner prisen på nettet og spør om dem ikke kan gi meg en ok pris.. Fikk vel 50 spenn i avslag.. Jeg synes det er på kanten til ren svindel, regner med dem har en ca. fortjeneste ved et ev. salg til en stakkar på oppimot 70%.. Det er ingen unnskyldning at de må ha høyere priser enn nettbutikker, for det skjønner jo alle, men å sette slike priser er svindel overfor uvitende mennesker og dem som absolutt trenger det der og da. Jeg vil si at Elkjøp er i samme gruppe som de verste svindlerne på QXL.. Mine 2 cent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå