tkorsvold Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hallo, Skal kjøpe ny PC til å kjøre Vista etc på. Lurer på om det er mulig å installere 4GB RAM på ASUS P5n32-E SLI PLUS? Vil minnet kjøre tregere dersom jeg bruker 4 minnebrikker? Finnes det sett på to brikker som er så store som 4GB? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
NadeN Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 vil funke fint for 4gb blir så pas stor kapasitet at 4x ytelsen blir bygget opp igjen, 1gb brikker er god kvalitet på, med det trekker jo litt strøm, de fleste hovedkort støtter opp mot 8 gb. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Men noen som vet når 2x2GB brikker kommer i salg? Vil ha nå! T Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 2x2gb ram er gammelt nytt. Kan tenke meg at du tror de nye til OCZ er de første, og at det er disse du sikter til. Men om du på død og liv skal ha 2x2gb asap, så har de på lager her. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Aagh! Dyrt! 7200kr for temmelig treeeg RAM synes jeg er litt drøyt. Da er det vel kanskje bedre med 4x1 GB. Men jeg har hatt flere hovedkort som er spesifisert for 4Gb, men når man faktisk kobler på så mye RAM, så går det til helv*** med blåskjermer og ustabilitet. Er det fortsatt slik med HK med 680i-chipsett? mvh Thorstein K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå