Gå til innhold

Selge 225BW, hvor mye kan jeg ta for den?

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Heisann! Skal selge min Samsung 225BW som jeg kjøpte i november og bytte til den nye som har kommet nå, 226BW som har glossy belegg. Har original eske og alle papirer som lå i esken, sender også med alle kabler som følgte med.

Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan ta for min 225BW, regnet vel med 2800,- (gav jo 4000,- for den). Og veit noen hvor jeg kan få tak i 226BW?

Håper på svar,

Nightwolfie

EDIT: Noen som veit om det kommer en skjerm med 1920x1200 i oppløsning snart? Tittet litt på Dells 24 tommer, men det koster jo nesten 10.000 nå. Har ikke den kostet 6000 da?

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en kompis til å kjøpe den. Han payer 2000 spenn for den. Dette er jo greit da, han er tross alt vennepris kyndig og dessuten koster den 3400 ny som Changis nevnte her :)

Gleder meg til å få glossy, har alltid hatt sans for dem. Jobber i telebutikk der vi også selger pcer og sikler på den bærbare med glossy skjerm hele tiden (L)

Lenke til kommentar
jobb i telebutikk og lignende kan bli farlig.... for lommeboken :p

Veldig kul venn du er da, kanskje jeg skulle bli venn med deg jeg oxo, saa neste gang saa faar jeg svinbillige pent brukte produkter ;)

7836898[/snapback]

Ja synes jeg er litt snill nå :), menmen bestemte meg straks jeg fikk vite om den nye versjonen av skjermen. Spurte han og han klinte til med en gang.

EDIT: Får bare håpe 226BW kommer inn i nettbutikkene neste uke...

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Ser de fleste nettbutikkene regner med å få den inn neste uke, men har jo erfart tidligere at de datoene skal man ikke stole mye på.

Uansett må du si ifra hvordan den er når du får den, vil ha en sånn selv :)

7855053[/snapback]

Mhm, skal det :)

Litt irriterende at noen netshoper utsetter "ubekreftet xx.xx.07" datoen med en dag pr dag.

Lenke til kommentar

ca. 70% av nypris pr. nå, er en fin tommefinger-regel

Om produktet er borte fra markedet, så kan du trekke fra ytterliggere 5-10% pr. år.

Alt er relativt selvfølgelig. Denne skjermen er jo relativt ny, og koster rett over 3000 kr. de billigste stedene.. 2500 kr. høres ut som en fin sum, så kan du jo se om det er noen som byr over det.

Lenke til kommentar
LG skal ha en skjerm som er akkurat samme som Samsung sin 226BW.

Begge har 1000:1 i kontrast, 3000:1 dynamisk kontrast.

5 ms responstid, 2 ms GTG

7859651[/snapback]

Denne er glossy?

EDIT: Denne er også oppgitt til 5 GTG, ikke 2.

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...