UrgeLoL Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Vet ikke om dere har sett denne? Video intervju Noen utviklere liker faktisk ps3 What's it been like for you to work on the Playstation 3? It's great it's an awesome machine lot's of power. It's great having that hard drive so we can have downloadable content. It's great that everyone is capable of going online and Sony's doing a good job there. Were really happy with the console. By the time we ship this game we will be at fantastic amazing great performance on Playstation 3 The reason why we have been pushing it (UT III) more as a PS3 title its because its our showcase for the PS3... Høres bra ut at de faktisk prioriterer ps3 versjon. Da vil det nok komme flere shooters basert på UE3 motoren. Endret 31. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vice President. Og annen liten rettelse i din quote han sier "We're really happy with the consoles" I flertall. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 fantastic amazing great performance det var da voldsomt. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Somebody is under the whip, alright. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Høres bra ut at de faktisk prioriterer ps3 versjon. Da vil det nok komme flere shooters basert på UE3 motoren. 7835920[/snapback] Jau, dei har jo allereie GeOW på 360. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Unreal Tournament III er jo det spelet denne motoren verkeleg vart laga for. Dette spelet SKAL kjøpast når det kjem ut. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Unreal Tournament III er jo det spelet denne motoren verkeleg vart laga for. Dette spelet SKAL kjøpast når det kjem ut. 7836149[/snapback] Tja, når motoren først ble presentert så var det vel Gears of War konseptet som ble brukt som "showcase". Rein hadde jo vært komplett idiot hvis han sa at PS3 var problematisk. Epic lever delvis av å selge Unreal Engine til andre utgivere. Å da si at de som faktisk har designet motoren sliter med PS3 ville jo ha vært å skyte seg selv i foten.... Endret 30. januar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Unreal Tournament III er jo det spelet denne motoren verkeleg vart laga for. Dette spelet SKAL kjøpast når det kjem ut. 7836149[/snapback] Jau, Gears var berre noko dei slengte oppo motoren, for å få noko content ut Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Unreal Tournament III er jo det spelet denne motoren verkeleg vart laga for. Dette spelet SKAL kjøpast når det kjem ut. 7836149[/snapback] Tja, når motoren først ble presentert så var det vel Gears of War konseptet som ble brukt som "showcase". Rein hadde jo vært komplett idiot hvis han sa at PS3 var problematisk. Epic lever delvis av å selge Unreal Engine til andre utgivere. Å da si at de som faktisk har designet motoren sliter med PS3 ville jo ha vært å skyte seg selv i foten.... 7836206[/snapback] E3 2005 var då Unreal Torunament 2007 (som det då vart kalla) vart vist som tech demo til nettpp Ps3. Det er difor motoren heieter Unreal Engine 3. Men for ein idiotisk ting å henga seg opp i. Det er litt spesielt når han nevnar spesifikt Ps3. Det er nok av dei utgivarane som seier Ps3 er vanskeleg å jobba med osv. Jau, Gears var berre noko dei slengte oppo motoren, for å få noko content ut Det er longt ifrå det eg sa, men eg trur heller ikkje du var så veldig seriøs der . Endret 30. januar 2007 av ShredLord Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 E3 2005 var då Unreal Torunament 2007 (som det då vart kalla) vart vist som tech demo til nettpp Ps3. Det er difor motoren heieter Unreal Engine 3. Men for ein idiotisk ting å henga seg opp i.Det er litt spesielt når han nevnar spesifikt Ps3. Det er nok av dei utgivarane som seier Ps3 er vanskeleg å jobba med osv. Jau, Gears var berre noko dei slengte oppo motoren, for å få noko content ut Det er longt ifrå det eg sa, men eg trur heller ikkje du var så veldig seriøs der . 7836251[/snapback] Hehe, nei, det var vel ein dårleg spøk frå mi side. Men, til posten din. Meiner du at spel motoren heiter Unreal Engine 3 - fordi den vart vist fram på PS3 i år 2005? Eg vil nok heller tru det er ein ganske naturleg etterfølgjar av Unreal Engine 2. Beklagar hvis eg misforstod innlegget ditt. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 E3 2005 var då Unreal Torunament 2007 (som det då vart kalla) vart vist som tech demo til nettpp Ps3. Det er difor motoren heieter Unreal Engine 3. Men for ein idiotisk ting å henga seg opp i.Det er litt spesielt når han nevnar spesifikt Ps3. Det er nok av dei utgivarane som seier Ps3 er vanskeleg å jobba med osv. Jau, Gears var berre noko dei slengte oppo motoren, for å få noko content ut Det er longt ifrå det eg sa, men eg trur heller ikkje du var så veldig seriøs der . 7836251[/snapback] Hehe, nei, det var vel ein dårleg spøk frå mi side. Men, til posten din. Meiner du at spel motoren heiter Unreal Engine 3 - fordi den vart vist fram på PS3 i år 2005? Eg vil nok heller tru det er ein ganske naturleg etterfølgjar av Unreal Engine 2. Beklagar hvis eg misforstod innlegget ditt. 7836314[/snapback] Neinei, haha, det ville vore for ekstremt. Unreal Engine 3 har sjølvsgat ingenting med Ps3 å gjere navnemessig. Unreal-motorane har alltid blitt laga med Unreal-spela som utgongspunkt. Det er poenget mitt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hehe, då er me enige. Eg satte eplet mitt i halsen her, haha. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) GDC 2004: Unreal Engine 3.0 Revealed Minner litt om Gears Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. januar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Likna litt på ein locust ja Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Epic VP snakkar litt om motoren og GeOW: http://www.gametrailers.com/player.php?id=16635&type=wmv Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Unreal Tournament III er jo det spelet denne motoren verkeleg vart laga for. Dette spelet SKAL kjøpast når det kjem ut. 7836149[/snapback] Tja, når motoren først ble presentert så var det vel Gears of War konseptet som ble brukt som "showcase". Rein hadde jo vært komplett idiot hvis han sa at PS3 var problematisk. Epic lever delvis av å selge Unreal Engine til andre utgivere. Å da si at de som faktisk har designet motoren sliter med PS3 ville jo ha vært å skyte seg selv i foten.... 7836206[/snapback] E3 2005 var då Unreal Torunament 2007 (som det då vart kalla) vart vist som tech demo til nettpp Ps3. Det er difor motoren heieter Unreal Engine 3. Men for ein idiotisk ting å henga seg opp i. Det er litt spesielt når han nevnar spesifikt Ps3. Det er nok av dei utgivarane som seier Ps3 er vanskeleg å jobba med osv. Unreal Engine heter vel nettopp det, fordi den ble kalt opp etter Unreal Tournament for mangfoldige år siden.. ikke fordi den ble kalt opp etter Unreal Tournament III, som ennå ikke er gitt ut.. Unreal Engine har blitt et eget merkenavn blant utviklere, på samme måte som Unreal Tournament har blitt et merkenavn blant gamere. Å si at Unreal Engine 3 heter det pga Unreal Tournament III blir å skyte seg selv i foten da spillet faktisk het Unreal Tournament 2007 helt til for et par dager siden.. Hvorfor het den da ikke Unreal Engine 2007..? (Tror heller at Unreal Tournament III ble navnet fordi 3 går igjen i alt denne generasjonen.. PS3, Xbox3 60, Unreal Engine 3, GeoW Triologi, Mass Effect Triologi, Too Human Triologi... The number is 3! Om du har noe med 3 i spillene dine i dag, selger det som hakka møkk. Hva er så spesielt med at han nevner spesifikt PS3, når han blir spesifikt spurt om PS3? Det finner jeg lite spesielt.. Men det skal være sagt at det er på god tid noen sier noe positivt om utvikling til Sony sin konsoll! Tror tredje-parts game-engines vil være redningen for de små studioene denne generasjonen.. Håper ikke kostnadene med kjøp av slike game-engines er ruinerende... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Til trådstartar: Mike Capps is the currently the President of Epic Games. He has been deeply involved with the making of the Xbox 360 title Gears of War. As a close friend of Epic CEO/Founder Tim Sweeney, Mike was hired. Mark Rein is vice president of Epic Games, creators of the Unreal Engine and the Unreal game franchise. Rein is known to often give honest assessments of the progress of his company and gives a monthly update in Game Developer Magazine where he provides a short update on the state of the Unreal Engine. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vice President. Og annen liten rettelse i din quote han sier "We're really happy with the consoles" I flertall. 7836001[/snapback] busta fan boyen der ja,hehe Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Faktisk så kopierte jeg quotsene fra ett annet forum så det var ikke meg dere bustet Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Faktisk så kopierte jeg quotsene fra ett annet forum så det var ikke meg dere bustet 7838856[/snapback] njaaa...skeptisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå