DiscoDown Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Problem med at kortet ikke starter, får ikke ledningen fra strømforsynern til å passe i de chippene på kortet, får vel bare levere tilbake da. Endret 31. januar 2007 av DiscoDown Lenke til kommentar
etenn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Fikk samme problem på et 6800GT-kort fra Club3d som jeg kjøpte for et par år siden. Det som skjedde var at pc'en fungerte i windows 2d, men med en gang jeg kjørte benchmarks/spill så fikk jeg artifacts over hele skjermen. Så jeg sendte kortet tilbake til MPX igjen, der jeg kjøpte det, og fikk et nytt tilbake=) Tok ca 2 uker fra jeg sendte kortet til jeg mottok det nye. Hadde jeg vært deg, ville jeg sendt det inn. Men hvis du enda er usikker, så test skjermkortet på en annens pc. Da vil du med en gang se om det er defekt. Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Heldigvis trenger jeg bare å stikke ned på datakjeden i sentrum . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå