Gå til innhold

Hvordan skal jeg få tak i CDON?

lilu

Anbefalte innlegg

:nei: Nå er jeg så eitrenes forbanna, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Noen her som har noen forslag?

Historien er slik:

Bestillte nokia 7390 fra CDON i november. Ble lovet at den skulle komme 5. desember. Fikk den ikke før 26 des. Satte den på lading og gledet meg til å starte opp telefonen. Da den var klar låste den seg etter et par tastetrykk. Samme hva jeg gjorde, ville ingenting virke på den. Slo den av og på flere ganger. Sendte reklamasjon til CDON som jeg ikke fikk svar på før 4. januar. Fikk en returlapp i posten 9. januar og sendte telefonen i retur. Så langt virket alt veldig greit. MEn siden har det vært så og si stille. Har sendt mail på mail på mail på mail. MEn jeg får ingen svar. Det er helt umulig å få kontakt med de folka. Det går da ikke an å ikke svare folk?

Hva skjer? HVor blir det av telefonen min? Jeg har betalt over tre tusen kroner og har ingen telefon her. Har sendt flere mail om at jeg ønsker å heve hele kjøpet. Hadde vært mye bedre for meg å kjøpe denne telefonen et annet sted. Jeg må da ha noen rettigheter her? Har prøvd å sende mail til forbrukerrådet også, men de svarer meg heller ikke.

Det er desidert siste gang jeg handler hos CDON!

Møkkaforhandler!!

:thumbdown:

Endret av lilu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok bare vente, enkelte nettbutikker er treige til å svare. Når det gjelder Nokia så er det kø på alle verkstedene for tiden, så det er ikke så rart at du ikke har fått tilbake telefonen ennå.

Neste gang handler du i en "ordentlig" butikk ;-)

-snubbel

Lenke til kommentar

Dette høres ikke bra ut. Fikk min telefon fra cdon i går, den forrige kjøpte jeg også derfra. Har dog ikke hatt no tull med noen av de, gjenstår jo å se på den nye da. Har skrevet en del mailer tidligere til dem, og ingen har tatt lenger enn 24 timer før jeg har fått svar. Kan jo nesten virke som at de unngår deg... :hmm:

Lenke til kommentar
Du må nok bare vente, enkelte nettbutikker er treige til å svare. Når det gjelder Nokia så er det kø på alle verkstedene for tiden, så det er ikke så rart at du ikke har fått tilbake telefonen ennå.

Neste gang handler du i en "ordentlig" butikk ;-)

-snubbel

7836896[/snapback]

Sjokkerende at en forhandler kommer med den :p Vil heller si at neste gang velger du ikke den billigste, men en etablert forhandler som har kompetanse. Det er ikke første gang CDON klages på her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...