Gå til innhold

Hjelp meg med å kjøpe flatskjerm

Anbefalte innlegg

Jeg har noen laken igjen av konfirmasjonspengene (et år gamle. Jeg er god til å spare) og har tenkt å bruke litt av de til en flatskjerm. Jeg har nemlig fått meg Wii, og i tillegg til alle nye sendingsformatene som blir anvendt, trenger jeg en ny TV. Jeg vet ikke hva som er rettest å velge av LCD og plasma. Jeg tenkte å være litt objektiv der. Størrelsen på TV'en? Jeg sitter ca. 2,5 meter fra TV'en, det skal vel si noe om hvilken størrelse jeg trenger.

TV'en må være rimelig. Jeg skal ikke kaste vekk drøssevis med penger på en ny TV. Det er du selv som får bedømme hva som er rimelig og ikke, ihvertfall med det første.

Eh... Jeg går tom for fakta. Spør om det er noe du lurer på. Og takker på forhånd for all hjelp.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal du bruke tv'en til da? konsoll, pc, tv, film, dvd, bluray, hd dvd o.s.v. Skriv gjerne opp i prioritert rekkefølge. Fint også å vite hvor mye penger du kan bruke

7837496[/snapback]

Konsoll

TV

Film

Prisen har jeg ikke bestemt enda, siden jeg har lite oversikt over prisklassene på flatskjermstv. Det skal bare være en passe liten (2,5 m mellom meg og tv'en) og rimelig flatskjerm.

Lenke til kommentar
Prisen har jeg ikke bestemt enda, siden jeg har lite oversikt over prisklassene på flatskjermstv. Det skal bare være en passe liten (2,5 m mellom meg og tv'en) og rimelig flatskjerm.

7841023[/snapback]

For noen så koster en rimelig flatskjerm 20000,-, for andre koster den 6995,-

Før man gir råd så er det greit å ha et prismessig utgangspunkt.

Lenke til kommentar

7841023[/snapback]

For noen så koster en rimelig flatskjerm 20000,-, for andre koster den 6995,-

Før man gir råd så er det greit å ha et prismessig utgangspunkt.

7842184[/snapback]

Ja, men det er vel vanskelig å finne en liten flatskjerm til 20 000? :hmm:

Jeg har ingen anelse på prisklasser innenfor dette emnet, men jeg så et "hypertilbud" på en HD-ready 27" LCD-tv til 3000 kr. Så jeg vil si at maks er 5000 kr, men helst så rimelig (og bra) som mulig.

I tillegg så tror jeg ikke jeg trenger 27". Jeg sitter tross alt som sagt 2,5 meter fra skjermen, og trengs det en så stor tv for det? Tror den jeg har nå er 20" eller noe. (Jeg har egentlig ikke peiling på hvor stor den er.)

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...