Ixil Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Beskrivelse? 2001 BMW 330i.. Motor: "NESTEN" originalt ;D Nytt luftfilter, nytt effektanlegg (Supersprint), nytt innsugsmanifold, nytt eksosmanifold, nye dyser, større bensinpumpe, ny veivaksel, ny kamaksel, nye smidde stempler. Eksteriør: Nye hvite blinkers, nye hvite baklykter. Interiør: Ingenting, rett og slett.. Bare stereo =) Nå er jeg spent på hva folket har å si =) Muligens jeg gjør noe mer med den siden? ;D Tips taes også imot med en tusen takk =) Og ja, har tenkt på felger.. Men det er jo tross alt vinter akkurat nå, men blir nok 18" sommer ^^ Endret 1. februar 2007 av Ixil Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ekstremt bra! Utrolig pent med svart E46! Skulle gjerne sett noen større bilder av den samt bilder av interiør \ sommer \ vinterfelger Hva slags motor sitter det i den? edit: Har samme eksos som deg Endret 30. januar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
325icab_88 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Meget pen bil med skikkelig motor! som du sier så mangler du noen felger ja 18" er fett på e46 Mangler ikke mye her, motor har du jo nok av Kanskje en liten leppe på koffertlokket? Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Motoren er en "3.0 liter" på 2979 cm3. Motortypen er M54B30 306S3. Den ligger på 231 hk originalt, men med det jeg har gjort så langt så tror jeg den er farlig nær 300 hk grensen. Mere bilder kommer opp når jeg endelig får nytt kamera. Jeg har tenkt på karbon interiør og karbon leppe på bagasjelokket. =) Og mompen: Hehe, har du helt likt som meg da det effektanlegget? Mitt er diskrè ^^, har supersprint sitt hele veien, men har kortet dem litt ned og bøyd dem littegrann nedover, morsomt å se trynet på folka du parkerer når de ikke ser en dritt bak ^^ Endret 30. januar 2007 av Ixil Lenke til kommentar
325icab_88 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Motoren er en "3.0 liter" på 2979 cm3. Motortypen er M54B30 306S3. Den ligger på 231 hk originalt, men med det jeg har gjort så langt så tror jeg den er farlig nær 300 hk grensen. Mere bilder kommer opp når jeg endelig får nytt kamera. Jeg har tenkt på karbon interiør og karbon leppe på bagasjelokket. =) 7835305[/snapback] leppe og interiør i karbon er nice En slik m-tech front er heller ikke å forrakte Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 angelseyes? senke litt? sotavinduer?smule anlegg? nice bil, fatters har en 325 2001mod selv. automat. kjenner drar bra i den og azz. Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 angelseyes? senke litt? sotavinduer?smule anlegg? nice bil, fatters har en 325 2001mod selv. automat. kjenner drar bra i den og azz. 7835334[/snapback] Hey, beklager jeg ikke utdypet stereo delen, men jeg har anlegg i den. En Blaupunkt Velocity Bass 12" på 400w RMS som blir drevet av en Pioneer forsterker.. Spilleren er ikkenoe å skryte av dessverre, GT710 fra Sony. Har angeleyez klart, bare ikke montert dem enda. Jeg har justerbart senkesett, men det er ikke gøy å kjøre veldig lavt om vinteren vet du Sote vinduene er en god ide ja.. =) Noen som vet hvor i Oslo man får sota dem billig? Jeg har ikke veldig lyst på film for å si det sånn... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du har vel ikke så mange andre muligheter enn film? Men film lagt på av profesjonelle gir deg svært gode resultater. Vet man kan få lakkert rutene osv, men ikke hørt noe om at det er noe særlig av det i Norge, men godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå