Gå til innhold

klarer SilentTwin XP 2700+?

Torstein1989

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

ikke noen ekspert på vifter, men det burde gå bra ;) angående xp-prosessorer og varme burde det jo også nevne at selv om tb-b ikke lager så mye varme så har de mindre flate enn de forrige prosessorene til å kvitte seg med varmen, ergo, høyere krav til kjølingen... kobber er nesten en nødvendighet bl.a...

Lenke til kommentar

man blir ikke akkurat klok på å lese denne tråden, hehe..

jeg får silent twin i posten i dag, og xp2400 cpu og chieftech kabinett i morgen. Er spent på hva idle temoeraturen kommer å ligge på. Ifølge denne tråden går det og det går ikke.. hehe, skal bli spennende å se. jeg tipper idle temp på 50 C

Lenke til kommentar

jeg får silent twin i posten i dag, og xp2400 cpu og chieftech kabinett i morgen. Er spent på hva idle temoeraturen kommer å ligge på. Ifølge denne tråden går det og det går ikke.. hehe, skal bli spennende å se. jeg tipper idle temp på 50 C

Ja? Hvordan gikk det da?

Lenke til kommentar

Ja? Hvordan gikk det da?

Jo da, jeg var ikke langt unna på tippingen min.

Jeg har chieftech tower (aliminium), xp2400 og idle temp (irc, photoshop og opera kjørende) ligger på 47C. Da kjører jeg kun 1 vifte i kabinettet + strømforsyningsvifte.

Har 4 stykk 80mm vifter jeg vurderer å sette inn, men er enda litt usikker.

Lenke til kommentar

Det virker som om Mist Silent Twin fungerer litt forskjellig for person til person. Hos noen kjøler den godt under 40 grader, mens andre får 60 grader.

Kan denn vifta anbefales til ein xp2200 som evt. skal overklokkes? Den har jo en dB på 19 som er meget behagelig etter mine ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...