Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om noen har spurt om dette før, men er det mulig at penis kan krympe? Synes jeg husker at den var lengere før ..

 

:ermm:

8590405[/snapback]

 

Kan være starten på Peyronie's

8591669[/snapback]

Hva er det?

når jeg tenker meg om, er det nok bare jeg som inbiller meg det.. har ikke mye fett mellom magen og pikken, er faktisk altfor tynn :dontgetit:

Lenke til kommentar
Så lenge penisen er over 10cm er det kun tykkelsen som spiller noe rolle, spør du meg :)

7850633[/snapback]

 

Men....

 

Hva er det som da er den ultimate tykkelsen :hmm: ? har omkrets på ca 16cm.. er riktignok en slags jomfru fortsatt.. :whistle:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Så lenge penisen er over 10cm er det kun tykkelsen som spiller noe rolle, spør du meg :)

7850633[/snapback]

 

Men....

 

Hva er det som da er den ultimate tykkelsen :hmm: ? har omkrets på ca 16cm.. er riktignok en slags jomfru fortsatt.. :whistle:

8596501[/snapback]

 

Den ultimate penisstørrelse er 8x6 Inches eller 20x15cm.

 

16cm i omkrets er rett og slett for mye og gjør sugejobber umulig. Dritt spør du meg...

Lenke til kommentar

For å si det sånn...det suger å ha for stor penis... jeg har en av dem og er kjipt å måtte passe på at jeg ikke bånner dama helt (noe som kan gjøre skikkelig vondt for dem)

 

Også kjipt at dama bare så vidt får tredd kjeften ned :no: en som tørr å ta den helt ned i halsen og svelge er det beste som finnes <3

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Syns damer at stor pikk ser deilig ut? Akkurat som vi gutta syns store og flotte pupper er deilig :hmm: ?

8599387[/snapback]

 

 

er ikke alle gutter som liker altfor store pupper :p

Lenke til kommentar
Syns damer at stor pikk ser deilig ut? Akkurat som vi gutta syns store og flotte pupper er deilig :hmm: ?

8599387[/snapback]

 

Dette er ikke en tråd bare for gutter vel? :ph34r:

 

I hvert fall, jeg tror at mange jenter kanskje ubevisst foretrekker store, for da tenker man kanskje at fyren kan bringe slekten videre? Eller er jeg helt på jordet her?

Lenke til kommentar
Syns damer at stor pikk ser deilig ut? Akkurat som vi gutta syns store og flotte pupper er deilig :hmm: ?

8599387[/snapback]

 

Dette er ikke en tråd bare for gutter vel? :ph34r:

 

I hvert fall, jeg tror at mange jenter kanskje ubevisst foretrekker store, for da tenker man kanskje at fyren kan bringe slekten videre? Eller er jeg helt på jordet her?

8600486[/snapback]

 

Da er du på jordet. Selv en fyr med 5 cm penis kan ''bringe slekten videre''

Lenke til kommentar
Jeg mente det ikke som en fakta greie... Bare spekulerte i om jenter tenker at gutter med stor penis har sterkere kjønnsdrift og dermed er en bedre partner, sånn ur-innstinkt ting. Men folk følte seg tydeligvis tråkket på...

8600624[/snapback]

 

Jeg har inntrykk av at jenter flest vil ha den større pga. at de tror nytelsen kommer fortere/lettere med større. Eller er jeg helt på jordet nå?

Lenke til kommentar
Jeg mente det ikke som en fakta greie... Bare spekulerte i om jenter tenker at gutter med stor penis har sterkere kjønnsdrift og dermed er en bedre partner, sånn ur-innstinkt ting. Men folk følte seg tydeligvis tråkket på...

8600624[/snapback]

 

Jeg har inntrykk av at jenter flest vil ha den større pga. at de tror nytelsen kommer fortere/lettere med større. Eller er jeg helt på jordet nå?

8600644[/snapback]

 

Det er også mulig. Men etter egne erfaringer, må jeg innrømme at det kommer mer ann på fyren enn på størrelsen. Noen tror at det er nok å bare stikke den inn :no:

Lenke til kommentar

Ja... Men som noen posta tidligere, 95% har gjennomsnitt på 15cm +/- .

så da er det noen som har under 15cm. men dem finns ikker her... Så tydligvis er alle som sitter på Diskusjon.no (detta forumet) resten av de 100%. Men akn jo godt hende at folk under gjennomsnitte, eller med gjennomsnitte ikke vil/tør poste her!

Bare det jeg mente, Hurt. :)

Lenke til kommentar
I hvert fall, jeg tror at mange jenter kanskje ubevisst foretrekker store, for da tenker man kanskje at fyren kan bringe slekten videre? Eller er jeg helt på jordet her?

8600486[/snapback]

 

Tror vel heller at dere tenker størrelse fordi dere er redde for at fyren ikke kan gi dere maks nytelse.

 

Kukk er kukk, mus er mus. Knull på.

 

Er man skikkelig "into" hverandre... Forelska og blablabla, så tror jeg nok det spiller mest på å bare få komme hverandre SÅ nære.

 

Og så er det en liten fordel for de som har liten tiss og ikke finne seg den største dundra heller da... Prøv heller å finne ei lav tynn jente :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

En viktig årsak til at liten tiss ofte fører til komplekser er at man om men med store tisser bruker ord som "velutstyrt"."Han var godt utstyrt," er jo ikke sjeldent å høre. Fakta er jo at en mann kan være like godt ustyrt med en tiss på 12cm som med en tiss på 18cm.

 

Hvor mange hadde ikke lenger hatt komplekser om slike uttrykk ikke ble brukt feilaktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...