Gjest Gjest_Amstaff_* Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har en stund lurt på hvordan det fastslås hva lengden på en gjennomsnittlig penis er. Har et testpanel eller noe tatt inn mange menn og bedt dem om å få opp utstyret sitt så det kan måles? Har også søkt litt på nettet om gjennomsnittlig størrelse. Enkelte kildeEnkelte kilder mener at gjennomsnittet er betydelig lavere enn andre kilder som mener at snittet er ganske stort. Hvordan kan man vite hva som er til å stole på? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har en stund lurt på hvordan det fastslås hva lengden på en gjennomsnittlig penis er. Har et testpanel eller noe tatt inn mange menn og bedt dem om å få opp utstyret sitt så det kan måles? 8415225[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 [....]En erigert penis på en voksen person er i gjennomsnitt 16 -20 cm lang. slapp tilstand varierer størrelsen mye både fra person til person[...] Hahahaha, her er vi optimistiske. :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ganske mange som er under snittet hvis det der hadde vært riktig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 13-17 er gjennomsnittet 7834716[/snapback] da priser jeg meg lykkelig over og ha 14,5 i en alder av 13,5:-D Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 16cm, 15 år. Den fungerer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vil penisen falle av om den blir for lite brukt? Eller kan den stikke av fordi den ser det er håpløst så finner den en ny eier? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du har opplevd det? :!: Tviler på det, gitt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Selv har jeg faktisk så vidt over gjennomsnittet, har blitt målt til 18 cm i lengde, og 16 i omkrets. Iblant er den faktisk for lang, har bunnet i noen jenter, inkludert i min forlovede, så rundt 15-16 cm i lengde er sikkert perfekt regner jeg med Selvom jeg har vært til sengs med 2 jenter som liker å bli tatt hardt, og bunnet i, så er det ytterst få.. Så kjipt for dere med over 20 cm, og bra for de med gjennomsnittsstørrelse.. Mange jenter er ikke dypere enn 10-11 cm... Morsomt med alle fjortissene som skryter på seg ja 7968722[/snapback] Jeg har faktisk 21cm, og ca 15-16cm i omkrets, og jeg opplever ikke at den er for lang.(har alltid syntes den er perfekt - ja jeg er veldig stolt - sorry) Har kun vært med to jenter da, og begge har virkelig kost seg. Kjæresten min sier hun er utrolig fornøyd med størrelsen, den er perfekt sier hun. Ville ikke hatt større, men ikke mindre heller. Hun har vært med en annen før, som var mer gjennomsnittlig, og som hadde tynnere... Han var ikke noen god elsker, og det var et dårlgi forhold ellers også. Kvinnens underliv tilpasser seg penisens størrelse. Jeg måtte sørge for at hun var skikkelig klar i begynnelsen, samt entre rolig, men at jeg hele tiden bunner har langt i fra vært tilfelle. Vi har hatt veldig mye sex sammen, og det var kun i begynnelsen jeg bunna noen ganger.(hun syns ikke det er godt å bli bunna) Nå holder hun rundt meg og presser meg så langt inn som mulig. Jeg tar henne også hardt uten at jeg bunner. Hun er ca 160-ish høy med normal/lett kroppsbygning. Hun rir meg også, og lenger inn enn det skal det vel godt gjøres å komme... Hun har flere orgasmer hver gang vi har sex. (no fake) Det gjelder å kunne bruke det man har - uansett størrelse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Sex er mye mer enn bare en stake i et hull. Forskjellene i opplevelsen varierer voldsomt uansett størrelse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har gigantisk kuk og damen min pleier å få orgasme av å se på den. Moralen med dette innlegget er at jeg har svær kuk. Men for å være litt seriøs, is it true that if you don't use it, you lose it? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Alle får da talgkjertler... 8041758[/snapback] Alle HAR talgkjertler. Om disse blir betente eller tilstoppet er en annen sak. 8056030[/snapback] Vær så snill og utdyp deg.. ? En kompis sa at man tester seg for klamydia ved å ta en q-tips og dytter i pekkhue ? Faen, da tester faen ikke jeg meg Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har en kompis som måtte gjøre det samme. De stakk noe greier opp i urinrøret. Var visst ikke en hyggelig opplevelse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Minner om regler for bruk av gjesteposting. En post som ikke oppfylte kravene har blitt slettet. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 En kompis sa at man tester seg for klamydia ved å ta en q-tips og dytter i pekkhue ?Faen, da tester faen ikke jeg meg 8450757[/snapback] Det er en maate aa gjore det paa. Heldigvis for deg finnes det en litt greiere maate aa gjore det: Urinprove. Foer var ikke urinprover like noyaktige som "stikkprover", men naa er det ikke noen forskjell lenger. Ref: http://www.doktoronline.no/qa/forum/41/qa1813143.html Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvis du lider av trang forhud finnes det løsninger på dette. Jeg vil anbefale at du leser tråden Trang forhud operasjon. dette er ikke et så uvanlig problem og løsningen er kun et lite sykehusopphold unna. husk at helsepersonell har taushetsplikt så du trenger ikke være redd for at slikt kommer ut hvis du er redd for at andre skal få vite om det. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Alle får da talgkjertler... 8041758[/snapback] Alle HAR talgkjertler. Om disse blir betente eller tilstoppet er en annen sak. 8056030[/snapback] Vær så snill og utdyp deg.. ? 8450757[/snapback] Hva skal utdypes? Hudens oppbygning? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Sex er mye mer enn bare en stake i et hull. Forskjellene i opplevelsen varierer voldsomt uansett størrelse. 8448957[/snapback] Jepp, men det er jevli vanskelig og komme seg over atlanteren i en robåt Endret 11. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vet ikke om noen har spurt om dette før, men er det mulig at penis kan krympe? Synes jeg husker at den var lengere før .. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vet ikke om noen har spurt om dette før, men er det mulig at penis kan krympe? Synes jeg husker at den var lengere før .. 8590405[/snapback] Kan være starten på Peyronie's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå