Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Amstaff_*

Har en stund lurt på hvordan det fastslås hva lengden på en gjennomsnittlig penis er. Har et testpanel eller noe tatt inn mange menn og bedt dem om å få opp utstyret sitt så det kan måles?

 

Har også søkt litt på nettet om gjennomsnittlig størrelse. Enkelte kildeEnkelte kilder mener at gjennomsnittet er betydelig lavere enn andre kilder som mener at snittet er ganske stort.

 

Hvordan kan man vite hva som er til å stole på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en stund lurt på hvordan det fastslås hva lengden på en gjennomsnittlig penis er. Har et testpanel eller noe tatt inn mange menn og bedt dem om å få opp utstyret sitt så det kan måles?

8415225[/snapback]

Ja. ;)

Lenke til kommentar
Selv har jeg faktisk så vidt over gjennomsnittet, har blitt målt til 18 cm i lengde, og 16 i omkrets. Iblant er den faktisk for lang, har bunnet i noen jenter, inkludert i min forlovede, så rundt 15-16 cm i lengde er sikkert perfekt regner jeg med :)

 

Selvom jeg har vært til sengs med 2 jenter som liker å bli tatt hardt, og bunnet i, så er det ytterst få.. Så kjipt for dere med over 20 cm, og bra for de med gjennomsnittsstørrelse.. Mange jenter er ikke dypere enn 10-11 cm...

 

 

Morsomt med alle fjortissene som skryter på seg ja :)

7968722[/snapback]

 

Jeg har faktisk 21cm, og ca 15-16cm i omkrets, og jeg opplever ikke at den er for lang.(har alltid syntes den er perfekt - ja jeg er veldig stolt - sorry) Har kun vært med to jenter da, og begge har virkelig kost seg. Kjæresten min sier hun er utrolig fornøyd med størrelsen, den er perfekt sier hun. Ville ikke hatt større, men ikke mindre heller. Hun har vært med en annen før, som var mer gjennomsnittlig, og som hadde tynnere... Han var ikke noen god elsker, og det var et dårlgi forhold ellers også.

Kvinnens underliv tilpasser seg penisens størrelse. Jeg måtte sørge for at hun var skikkelig klar i begynnelsen, samt entre rolig, men at jeg hele tiden bunner har langt i fra vært tilfelle. Vi har hatt veldig mye sex sammen, og det var kun i begynnelsen jeg bunna noen ganger.(hun syns ikke det er godt å bli bunna)

Nå holder hun rundt meg og presser meg så langt inn som mulig. Jeg tar henne også hardt uten at jeg bunner. Hun er ca 160-ish høy med normal/lett kroppsbygning. Hun rir meg også, og lenger inn enn det skal det vel godt gjøres å komme... Hun har flere orgasmer hver gang vi har sex. (no fake)

Det gjelder å kunne bruke det man har - uansett størrelse. :thumbup:

Lenke til kommentar
En kompis sa at man tester seg for klamydia ved å ta en q-tips og dytter i pekkhue ?

Faen, da tester faen ikke jeg meg :p

8450757[/snapback]

Det er en maate aa gjore det paa. Heldigvis for deg finnes det en litt greiere maate aa gjore det: Urinprove. Foer var ikke urinprover like noyaktige som "stikkprover", men naa er det ikke noen forskjell lenger.

 

Ref: http://www.doktoronline.no/qa/forum/41/qa1813143.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...