Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Player_*

Par spm:

 

* Kan penisstørrelse hemmes av trange truser i puberteten/andre ting?

* Finnes det noen teknikker utenom kirurgi som kan gi lengre/breiere penis? Vil kun ha svar fra de som faktisk vet litt om emnet og som ikke tipper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller, de har gått på en bommert, og målt fra undersiden av junior, en tabbe eg gjorde selv i min ungdom, som ga meg uhøflig stor selvtillit.

7956423[/snapback]

Eller, de som har gått på en bommert, og målt fra undersiden av junior, en tabbe som selv jeg har gjort, som gav meg uhøflig liten selvtillit.

Lenke til kommentar

Selv har jeg faktisk så vidt over gjennomsnittet, har blitt målt til 18 cm i lengde, og 16 i omkrets. Iblant er den faktisk for lang, har bunnet i noen jenter, inkludert i min forlovede, så rundt 15-16 cm i lengde er sikkert perfekt regner jeg med :)

 

Selvom jeg har vært til sengs med 2 jenter som liker å bli tatt hardt, og bunnet i, så er det ytterst få.. Så kjipt for dere med over 20 cm, og bra for de med gjennomsnittsstørrelse.. Mange jenter er ikke dypere enn 10-11 cm...

 

 

Morsomt med alle fjortissene som skryter på seg ja :)

Lenke til kommentar
Aldri hatt kukost, håper heller jeg aldri får det

7922555[/snapback]

Det nekter jeg å tro. Isåfall lite sannsynlig.

7923079[/snapback]

Du får nekte i vei :) Jeg har aldri hatt det

7924848[/snapback]

 

Jeg har heller aldri opplevd kukost. Jeg er omskjært. Det spiller en vesentlig rolle når det gjelder renslighet, så er kanskje derfor ?

7952404[/snapback]

 

jeg er heller ikke omskjært men har aldri hatt kukost.

alle sier det er normalt under puberteten :hmm: men den er jo over nå

Lenke til kommentar
jeg har aldri hatt kukost... skjønner ikke hvordan folka klarer å få det..

kan noen som har hatt kukost forklare hvordan du klarte å få det

7986682[/snapback]

 

Alle har "kukost" til en viss grad. Noen så lite at det ikke kan sees mens andre mer slik at det dannes et hvit belegg. Dette er til å smøre penishode slik at forhuden ikke skal gro seg fast til selve penishode.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Har hørt at dårlig underlivshygiene (pent ord) hos ikke-omskårede menn fører til dannelse av for mye "sigma" (?) som i verste fall kan føre til kreft hos kvinner. Er det dette som er kukost?

Lenke til kommentar

Asso, til alle store diskusjoner baki her om lengde og bredde..

Du kan ha så stort utstyr du bare vil, bredt landt, kort, what so ever..

Det vil alltid komme ann på deg selv om du er flink eller ikke..

 

Liksom, hva skal du med en tanks om du ikke kan bruke den ?!?!

Det er utrolig viktig og kjenne dama, så der har langdistanseforhold sine fordeler.. Noen nevner også at gjennomsnitte på dama bare er 10-11 noe jeg tror stemmer helt og holdent..

 

Men, hva faen skal du så langt inn for ? er det ikke slik at kvinnene kjenner det mest på utsiden eller akruatt i åpningen..

Poenget er uansett, alle som kommer og skryter og tror dem har guds gave til kvinner, monster peniser, og alt d dærre. Det er hvor godt du bruker våpene ditt som teller :)

Lenke til kommentar
Asso, til alle store diskusjoner baki her om lengde og bredde..

Du kan ha så stort utstyr du bare vil, bredt landt, kort, what so ever..

Det vil alltid komme ann på deg selv om du er flink eller ikke..

 

Liksom, hva skal du med en tanks om du ikke kan bruke den ?!?!

Det er utrolig viktig og kjenne dama, så der har langdistanseforhold sine fordeler.. Noen nevner også at gjennomsnitte på dama bare er 10-11 noe jeg tror stemmer helt og holdent..

 

Men, hva faen skal du så langt inn for ? er det ikke slik at kvinnene kjenner det mest på utsiden eller akruatt i åpningen..

Poenget er uansett, alle som kommer og skryter og tror dem har guds gave til kvinner, monster peniser, og alt d dærre. Det er hvor godt du bruker våpene ditt som teller :)

7997114[/snapback]

 

dette tror jeg er helt og fullt sannt :) men jeg tar vel ikke feil at jo større den er, jo finere og jo mere tenner kvinner på den? selv om den ikke er noe som heldst bedre å ha i seg da..

Lenke til kommentar
Du kan ha så stort utstyr du bare vil, bredt landt, kort, what so ever..

Det vil alltid komme ann på deg selv om du er flink eller ikke..

 

Liksom, hva skal du med en tanks om du ikke kan bruke den ?!?!

7997114[/snapback]

Hater det der.

 

Alle vet at størrelsen betyr noe. For jenter. Enda mere for gutter. Jeg er liten av størrelse, så der kan jeg gi opp med en gang.

 

Så "får jeg vite" at størrelsen betyr ingenting, men hvordan man bruker den! Jaha, tenker jeg. "Jeg er liten OG kan ikke bruke den", tenker jeg og blir dobbeldeppa.

Lenke til kommentar
Du kan ha så stort utstyr du bare vil, bredt landt, kort, what so ever..

Det vil alltid komme ann på deg selv om du er flink eller ikke..

 

Liksom, hva skal du med en tanks om du ikke kan bruke den ?!?!

7997114[/snapback]

Hater det der.

 

Alle vet at størrelsen betyr noe. For jenter. Enda mere for gutter. Jeg er liten av størrelse, så der kan jeg gi opp med en gang.

 

Så "får jeg vite" at størrelsen betyr ingenting, men hvordan man bruker den! Jaha, tenker jeg. "Jeg er liten OG kan ikke bruke den", tenker jeg og blir dobbeldeppa.

8011293[/snapback]

 

 

 

Mye har jo også med egen innstilling. Ikke har jeg målt penis og ikke har jeg tenkt, siden jeg ikke aner utfallet. Jeg vet at den jeg har akkurat som alle andre sine, altså forskjellig :!: Alle har forskjellige lengder, bredder, sving svang og svung og alle fungerer forskjellig. Det som er så bra, for jenter er like rare og forskjellige og noen passer rett å slett bra sammen (woho det gjør det med min kjæreste og meg :D).

 

Og desto lengre forhold, desto bedre sex. Du er mye, mye, mye mer trygg på jenta og ho tilbake til deg, tørr å slippe dere løs, si hva der vil ha og hvordan. Det fungerer rett å slett mye bedre enn ei random hoe som er full som filla og ikke vet opp og ned. :thumbdown: (men der kan jeg ikke uttale meg noe :blush: ).

 

 

Selvtillit = kjempe bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Du kan ha så stort utstyr du bare vil, bredt landt, kort, what so ever..

Det vil alltid komme ann på deg selv om du er flink eller ikke..

 

Liksom, hva skal du med en tanks om du ikke kan bruke den ?!?!

7997114[/snapback]

Hater det der.

 

Alle vet at størrelsen betyr noe. For jenter. Enda mere for gutter. Jeg er liten av størrelse, så der kan jeg gi opp med en gang.

 

Så "får jeg vite" at størrelsen betyr ingenting, men hvordan man bruker den! Jaha, tenker jeg. "Jeg er liten OG kan ikke bruke den", tenker jeg og blir dobbeldeppa.

8011293[/snapback]

:lol:

Der måtte jeg bare le litt. Måten du skrev det på også. Men bra at du er ærlig da :thumbup:

Lenke til kommentar
Du kan ha så stort utstyr du bare vil, bredt landt, kort, what so ever..

Det vil alltid komme ann på deg selv om du er flink eller ikke..

 

Liksom, hva skal du med en tanks om du ikke kan bruke den ?!?!

7997114[/snapback]

Hater det der.

 

Alle vet at størrelsen betyr noe. For jenter. Enda mere for gutter. Jeg er liten av størrelse, så der kan jeg gi opp med en gang.

 

Så "får jeg vite" at størrelsen betyr ingenting, men hvordan man bruker den! Jaha, tenker jeg. "Jeg er liten OG kan ikke bruke den", tenker jeg og blir dobbeldeppa.

8011293[/snapback]

Størrelsen har bare noe å si til en viss grad. Overstiger den 10-11cm er det tykkelsen som teller.

Lenke til kommentar

Kommer an på jenta ffs. Juliess legger ut om at for henne så teller størrelsen, men det finns garantert jenter som syns det er best med en penis som understiger 16 cm også.

 

Når du får deg en kjæreste så finner du ut hvilken størrelse som passer, er din for liten/stor for henne, er den for liten/stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...