Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hmm: hm 15cm er sykt kort...no offence! eller er det mange som har så små? :dontgetit:

7940016[/snapback]

 

15cm er ca gjennomsnitt da. Men du sitter sikkert med en 25cm lang og 10cm tykkelse e-penis :whistle:

 

"kukost" er vel ganske vanlig blant gutter i puberteten, snikker seg på do i skoletimen å tar en kjapp en, for å ikke vaske den på ei stund etterpå.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Den evige og episke diskusjonen om penislengden... :roll:

 

Sånn innledningsvis kan det være greit å huske at jenter koser seg fint med de små jentefingrene de har. Peniser er vel vanligvis større enn det. :)

 

Vaginaen kommer også i alle mulige størrelser og former, akkurat som penisen gjør. For eksempel kan en jente med liten vagina som har sex med en gutt med stor penis, oppleve det som litt smertefullt.

 

Preferansene varierer, og det gjelder å finne noen man passer bra sammen med, emosjonelt og seksuelt. Hvis du er bekymret for utstyret ditt, ikke vær det! Livet er for kort til å henge seg opp i sånne småting. Alt kan ikke være perfekt med alle.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig lite inne på denne delen av forumet, men nå kunne jeg ikke dy meg. Alle som har postet på denne tråden, tror jeg, har oppgitt en størrelse på 20cm+. Enten så lyver hele gjengen eller så er det bare folk med unormalt store peniser som deler på sannheten.

 

(et siste alternativ er selvfølgelig at folk ikke er i stand til å skjønne hvordan en linjal fungerer)

 

Hmmm.. :hm:

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Enkelte her som tror de er guds gave til kvinnen, eller?

 

15cm er ikke så kort, det er vel ikke veldig langt unna gjennomsnittlengden vil jeg tro..

7940479[/snapback]

Les førstepost, så ser du hva gjennomsnittet er.

Lenke til kommentar
Aldri hatt kukost, håper heller jeg aldri får det

7922555[/snapback]

Det nekter jeg å tro. Isåfall lite sannsynlig.

7923079[/snapback]

Du får nekte i vei :) Jeg har aldri hatt det

7924848[/snapback]

 

Jeg har heller aldri opplevd kukost. Jeg er omskjært. Det spiller en vesentlig rolle når det gjelder renslighet, så er kanskje derfor ?

Lenke til kommentar

"It's not the motion of the ocean, but the size of your dick"

 

Er enig med at det var overraskende mange monsterpeniser her i forhold til det som burde vært normalt. På en annen side vil monsterpenis-eierne sikkert bli tiltrukket til denne tråden, hvor de kan gi oss andre dødelig lov til å tilbe morro-organet deres. Eller, de har gått på en bommert, og målt fra undersiden av junior, en tabbe eg gjorde selv i min ungdom, som ga meg uhøflig stor selvtillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...