Asstroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Aldri hatt kukost, håper heller jeg aldri får det 7922555[/snapback] Det nekter jeg å tro. Isåfall lite sannsynlig. 7923079[/snapback] Du får nekte i vei Jeg har aldri hatt det Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hm 15cm er sykt kort...no offence! eller er det mange som har så små? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Saklig, rambo-gutt. Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hm...så et prog om en riking som hadde skifta fra mann til kvinne til mann, han sa at det diggeste var korte feite kukker! :!: men da kan det jo ikke være så kjekt å vite at pikken er for lang? Nei? Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 har neimen ikke hatt kukost...må man være veldig veldig urenslig da eller? har lest en del om at det er vanlig å få det i løpet av puberteten... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) hm 15cm er sykt kort...no offence! eller er det mange som har så små? 7940016[/snapback] 15cm er ca gjennomsnitt da. Men du sitter sikkert med en 25cm lang og 10cm tykkelse e-penis "kukost" er vel ganske vanlig blant gutter i puberteten, snikker seg på do i skoletimen å tar en kjapp en, for å ikke vaske den på ei stund etterpå. Endret 14. februar 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
Den_Siste_Ridder Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Den evige og episke diskusjonen om penislengden... Sånn innledningsvis kan det være greit å huske at jenter koser seg fint med de små jentefingrene de har. Peniser er vel vanligvis større enn det. Vaginaen kommer også i alle mulige størrelser og former, akkurat som penisen gjør. For eksempel kan en jente med liten vagina som har sex med en gutt med stor penis, oppleve det som litt smertefullt. Preferansene varierer, og det gjelder å finne noen man passer bra sammen med, emosjonelt og seksuelt. Hvis du er bekymret for utstyret ditt, ikke vær det! Livet er for kort til å henge seg opp i sånne småting. Alt kan ikke være perfekt med alle. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Enkelte her som tror de er guds gave til kvinnen, eller? 15cm er ikke så kort, det er vel ikke veldig langt unna gjennomsnittlengden vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Mistenker at alle her tror de er guds gave til kvinnen Kan vi ikke alle bare lære oss å leve med det vi ble skapt med? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg er veldig lite inne på denne delen av forumet, men nå kunne jeg ikke dy meg. Alle som har postet på denne tråden, tror jeg, har oppgitt en størrelse på 20cm+. Enten så lyver hele gjengen eller så er det bare folk med unormalt store peniser som deler på sannheten. (et siste alternativ er selvfølgelig at folk ikke er i stand til å skjønne hvordan en linjal fungerer) Hmmm.. Endret 15. februar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Mistenker at alle her tror de er guds gave til kvinnen Kan vi ikke alle bare lære oss å leve med det vi ble skapt med? 7947636[/snapback] Hel enig med deg, jeg er ikke guds gave til kvinnen og det vet jeg. Altfor mange her inne som trur de er det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Enkelte her som tror de er guds gave til kvinnen, eller? 15cm er ikke så kort, det er vel ikke veldig langt unna gjennomsnittlengden vil jeg tro.. 7940479[/snapback] Les førstepost, så ser du hva gjennomsnittet er. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Aldri hatt kukost, håper heller jeg aldri får det 7922555[/snapback] Det nekter jeg å tro. Isåfall lite sannsynlig. 7923079[/snapback] Du får nekte i vei Jeg har aldri hatt det 7924848[/snapback] Jeg har heller aldri opplevd kukost. Jeg er omskjært. Det spiller en vesentlig rolle når det gjelder renslighet, så er kanskje derfor ? Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg er ikke omskjært, fortsatt aldri kukost Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fins det ikke et annet ord for "kukost"? Btw, penisen min er 25cm lang, og 15cm tykk, jeg er den perfekte samleiepartner. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fins det ikke et annet ord for "kukost"? Smegma. Lenke til kommentar
xdim Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan i all verden får jeg avsluttet at denne tråden kommer i mine innlegg? Har sjekket overalt, men den popper opp hele tiden Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fins det ikke et annet ord for "kukost"? Btw, penisen min er 25cm lang, og 15cm tykk, jeg er den perfekte samleiepartner. 7952944[/snapback] Ingen er perfekt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan i all verden får jeg avsluttet at denne tråden kommer i mine innlegg? Har sjekket overalt, men den popper opp hele tiden 7953154[/snapback] Det er en funksjon jeg trenger ja :o Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 "It's not the motion of the ocean, but the size of your dick" Er enig med at det var overraskende mange monsterpeniser her i forhold til det som burde vært normalt. På en annen side vil monsterpenis-eierne sikkert bli tiltrukket til denne tråden, hvor de kan gi oss andre dødelig lov til å tilbe morro-organet deres. Eller, de har gått på en bommert, og målt fra undersiden av junior, en tabbe eg gjorde selv i min ungdom, som ga meg uhøflig stor selvtillit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå