Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penistråden - et samlested for spørsmål og svar


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jake_*
har lest på nettet at man kan få tak i piller som øker tykkelsen på penis men det går ut over lengden da ;) så anbefaler deg ikke å prøve de.. 14-15cm er jo gjenomsnitts lengden.

 

hmm, å runke har ikke hørt at det øker størelsen på penis nei,men hvem vet?

 

godta utstyre du er levert med ;)

7861918[/snapback]

 

 

Yeah! :D

 

Og en ting til, er litt redd at jeg "kommer" ikke. Hadde dette problemet med den forrige jente. Hun var deilig, men feit. Og i tillegg var jeg ikke så veldig kjent med hu, var i lag med hu bare for å tøm pungen og mulig d var d som var årsaken? =)

 

Klarte bare ikke å konsentrere meg om sex. Æ likte henne ikke.

 

Men den jenta jeg er i lage nå, er jeg veldig forelsket i! Hva er det beste man kan gjøre for å være helt sikkert på at man "kommer"? Noen som vært borti det?

7862264[/snapback]

 

Jeg sleit en del med å komme i starten da jeg brukte kondomer, men fikk det til etter hvert da. Det kommer med øvelse. Heldigvis for meg så har jeg aldri slitt noe med selvtilliten da jeg er velutstyrt med gode 20cm+, og dama koste seg veldig til tross for at jeg ikke kom. :D

Heldigvis tok det ikke mange gangene før det endelig løsna for meg også, selv om kondomet tok bort mye av følelsen. Hjalp litt å bytte til tynnere kondom (Cho-San- RFSU), men etter at ho gikk over på p-piller har situasjonen totalt snudd seg. Nå må jeg faktisk holde igjen for ikke å komme for tidlig.

Altså, øvelse gjør mester, bare hold motet oppe og stå på. Ha fokuset på å gi henne nytelse, så går det av seg selv for deg også etter hvert ;)

Lenke til kommentar
har lest på nettet at man kan få tak i piller som øker tykkelsen på penis men det går ut over lengden da ;) så anbefaler deg ikke å prøve de.. 14-15cm er jo gjenomsnitts lengden.

 

hmm, å runke har ikke hørt at det øker størelsen på penis nei,men hvem vet?

 

godta utstyre du er levert med ;)

7861918[/snapback]

 

 

Yeah! :D

 

Og en ting til, er litt redd at jeg "kommer" ikke. Hadde dette problemet med den forrige jente. Hun var deilig, men feit. Og i tillegg var jeg ikke så veldig kjent med hu, var i lag med hu bare for å tøm pungen og mulig d var d som var årsaken? =)

 

Klarte bare ikke å konsentrere meg om sex. Æ likte henne ikke.

 

Men den jenta jeg er i lage nå, er jeg veldig forelsket i! Hva er det beste man kan gjøre for å være helt sikkert på at man "kommer"? Noen som vært borti det?

7862264[/snapback]

 

Jeg sleit en del med å komme i starten da jeg brukte kondomer, men fikk det til etter hvert da. Det kommer med øvelse. Heldigvis for meg så har jeg aldri slitt noe med selvtilliten da jeg er velutstyrt med gode 20cm+, og dama koste seg veldig til tross for at jeg ikke kom. :D

Heldigvis tok det ikke mange gangene før det endelig løsna for meg også, selv om kondomet tok bort mye av følelsen. Hjalp litt å bytte til tynnere kondom (Cho-San- RFSU), men etter at ho gikk over på p-piller har situasjonen totalt snudd seg. Nå må jeg faktisk holde igjen for ikke å komme for tidlig.

Altså, øvelse gjør mester, bare hold motet oppe og stå på. Ha fokuset på å gi henne nytelse, så går det av seg selv for deg også etter hvert ;)

7905414[/snapback]

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hahaha, morsomste tråden på forumet ever!

 

Kukost og 10cm knallerter + E-Peniser

 

Lenge siden jeg har ledd så godt :!: :D

 

 

Vel.. jeg fikk høre av dama mi at hennes forrige type hadde omtrent like lang som meg men han hadde kanskje bare halve omkretsen.. Jeg har problemer med å se det for meg men men.. og hu hadde vært borti en fyr som hadde en penis på størrelse med lillefingeren hennes i uerigert tilstand.. da lo jeg og nekta å tro på henne, helt til en venninde av meg som har vært borti samme fyren sa det samme :p

 

Jeg er vel ikke blant "Big Size Pr0n Star folket" men har en som ligger rundt 20cm, omkrets har jeg ikke målt.. men dama sier den er ganske heftig. Har aldri fått klager på annet enn om jeg skulle bli litt ivrig å bunne for hardt. Tror omkrets har mer å si enn lengde så lenge den er 15cm+. Men syns det er for mye fokus på det her med størrelse. Så lenge den funker og ikke er unormalt liten så går det seg vel til.

 

Jeg hadde vurdert å operere om min var 10cm lang og tynn som en fyrstikk liksom.. Men for all del, det finnes mange måter å tilfredsstille en dame på. Sjelden damer får vaginal orgasme av bare penis uansett. Klitoris orgasme er mye mer vanlig, og om dama nå engang får vaginal orgasme så kan det nå spees på med en vibrator for den det måtte gjelde? :p

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...